סדנת ניקוי רעלים בחוות בריאות | מרכזי בריאות בארץ ובעולם

| | 25/05/2021



סדנאות ניקוי רעלים בחוות ומרכזי בריאות

מרכזי הבריאות המומלצים בארץ ובעולם

מרכזי בריאות שונים אחד מהשני, אך פועלים על בסיס ערכים ועקרונות משותפים ברובם. במאמר זה נציג את העקרונות המשותפים והמלצות על מרכזים בסגנונות שונים אשר תוכלו לבחור את המתאים ביותר לצרכים והמטרות האישיות שלכם.

ערכים משותפים בסדנאות לניקוי רעלים

סדנאות ניקוי רעלים בישראל ובעולם מבוססות על ערכים משותפים:

תמיכה והעצמת האפקטיביות והיעילות של ניקוי הגוף מרעלים אשר הצטברו בו לאורך השנים, מסיבות שונות וברמות חומרה קלות עד חמורות.

תזונה טבעית לניקוי רעלים

שימוש בתזונה אורגנית נקייה מחומרי הדברה, שאריות של תרופות, חומרים מזהמים ומעובדים אשר מוסיפים לרעילות הגוף ובכך פוגעים בניקוי הרעלים. התזונה לרוב תהיה פשוטה, נקייה ובכמויות לא גדולות של מזון כדי לאפשר לגוף להשקיע את האנרגיה הרבה ביותר בפינוי הרעלים הישנים.

השינויים התזונתיים עשויים לכלול גם צומות מים, צומות לסירוגין, צומות מיצים, משקאות ומאכלים עתירי נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים. 

הרוב המכריע של חוות ומרכזי הבריאות בארץ ובעולם הם טבעוניים באופן מלא או שהתזונה הטבעונית מהווה כ-80% מהתפריט.

טיפולים טבעיים בסדנאות לניקוי רעלים

סדנאות ניקוי רעלים משלבות לרוב טיפולים המגבירים את זרימת הדם ומאפשרים שחרור של רעלים בדרך יעילה ומיטבית. עיסויים, דיקור, שימוש בסאונה או חדרי מלח משמשים כטיפולים תומכים ומשלימים לתכניות ניקוי הרעלים.

שינויים באורח החיים בזמן התכנית ולאחריה

התכניות מאפשרות חוויה של שינוי באורח החיים המומלץ בזמן התכנית ולאחריה. שינויים כמו קימה מוקדמת בבוקר והסתנכרנות של השעון הביולוגי הפנימי עם המערכת החיסונית ומערכות הניקוי הטבעיות שבגוף.

שיעורי תנועה בסגנונות שונים כגון התעמלות, יוגה, מתיחות, תרגילי נשימה ומדיטציה.

שינה בשעות מסונכרנות עם השעון הביולוגי, באיכות גבוהה ולמשך כמות זמן מספקת.

תמיכה קבוצתית בחוות בריאות

בסדנאות לניקוי רעלים לרוב מתקיימות סדנאות קבוצתיות המשתמשות במשתתפים כדי לתמוך, לעורר השראה ולייצר חוויה משותפת המעצימה עבור כולם את המוטיבציה בתהליך שאינו תמיד פשוט וקל.

מרכז הבריאות המומלץ בישראל

מרכז בית הבריאות מציע תכניות לניקוי רעלים וריפוי טבעי על-בסיס ניסיון של אלפי מטופלים.

בית הבריאות זוכה למוניטין של מקצועיות, יושרה, יסודיות ויחס אנושי בעל רגישות גבוהה ומתחשבת בכל אדם ומטופל. 

הייחודיות של בית הבריאות היא בכך שהוא מלווה תהליכי ריפוי עמוקים בתחום הנפש, שיקום תנועתי, תזונה מותאמת אישית ובנוסף גם בעל מוניטין עולמי בליווי צומות מים רפואיים ממושכים עד 40 ימים ברציפות. 

אלירן דה-מאיו הוא זה שעומד מאחורי היוזמה, ההקמה ויצירת התכניות השונות לטיפול בבית הבריאות. לאלירן ניסיון של שני עשורים בהדרכת סדנאות מרובות משתתפים וליווי אישי של אנשים להצלחה וריפוי יוצאי דופן.

מרכזי וחוות בריאות מומלצים בחו"ל

מרכזי בריאות הכוללים גם ליווי של צום מים רפואי

TrueNorth Health Center – מרכז הבריאות TrueNorth בקליפורניה, ארה”ב, הוא מרכז מוביל לצום מים וריפוי טבעי. המרכז מציע תוכניות צום מים בפיקוח רפואי לטיפול במחלות כרוניות, כגון יתר לחץ דם, סוכרת והפרעות אוטואימוניות.

Buchinger Wilhelmiבגרמניה הוא מרכז מוביל לצום טיפולי וריפוי טבעי. המרכז מציע תוכניות צום מים בפיקוח רפואי לטיפול במחלות כרוניות, כגון דלקת פרקים, דיכאון והפרעות עיכול.

The Tanglewood Wellness Centerבקוסטה ריקה הוא מרכז בריאות המתמחה בצום מים לריפוי טבעי. המרכז מציע תוכניות צום מים בפיקוח לטיפול במחלות כרוניות, כגון השמנת יתר, סוכרת והפרעות אוטואימוניות.

We Care Spa – We Care Spa בקליפורניה, ארה”ב, הוא מרכז בריאות המציע סדנאות צום מים לניקוי רעלים וריפוי טבעי. תוכניות צום המים של המרכז נועדו לקדם ירידה במשקל, לשפר את העיכול ולחזק את המערכת החיסונית.

Klinik Buchinger – Klinik Buchinger בשוויץ הוא מרכז מוביל לצום טיפולי וריפוי טבעי. המרכז מציע תוכניות צום מים בפיקוח רפואי לטיפול במחלות כרוניות, כגון יתר לחץ דם, סוכרת והפרעות אוטואימוניות.

The Fast way to Healthבתאילנד היא חופשת בריאות המתמחה בצום מים לריפוי טבעי. המרכז מציע תוכניות צום מים בפיקוח רפואי לטיפול במחלות כרוניות, כגון סרטן, סוכרת והפרעות אוטואימוניות.

Clinique La Prairie – Clinique La Prairie בשוויץ הוא ספא רפואי יוקרתי המציע מגוון סדנאות ניקוי רעלים וריפוי טבעי, כולל צום במים. תוכניות צום המים של המרכז נועדו לקדם ירידה במשקל, לשפר את העיכול ולחזק את המערכת החיסונית.

Bali Vitality – באינדונזיה הוא מרכז בריאות המציע סדנאות צום מים לניקוי רעלים וריפוי טבעי. תוכניות צום המים של המרכז נועדו לקדם ירידה במשקל, לשפר את העיכול ולהגביר את רמות האנרגיה.

Fasting Center International – בגרמניה הוא מרכז בריאות המתמחה בצום מים לריפוי טבעי. המרכז מציע תוכניות צום מים בפיקוח רפואי לטיפול במחלות כרוניות, כגון דלקת פרקים, אסטמה ודיכאון.

Centro de Terapia Antienvejecimiento – במקסיקו הוא מרכז בריאות המציע סדנאות צום מים לניקוי רעלים וריפוי טבעי. תוכניות צום המים של המרכז נועדו לקדם ירידה במשקל, לשפר את העיכול ולחזק את המערכת החיסונית.

Grail Springs Retreat Center for Wellbeing – בקנדה הוא מרכז בריאות המציע סדנאות צום מים לניקוי רעלים וריפוי טבעי. תוכניות צום המים של המרכז נועדו לקדם ירידה במשקל, לשפר את העיכול ולחזק את המערכת החיסונית.

Wildwood Lifestyle Center – בג’ורג’יה, ארה”ב, הוא מרכז בריאות המתמחה בריפוי טבעי וחינוך לאורח חיים. המרכז מציע תוכניות צום מים בפיקוח רפואי לטיפול במחלות כרוניות, כגון יתר לחץ דם, סוכרת ומחלות לב.

וילה עדן – באיטליה הוא ספא רפואי יוקרתי המציע מגוון סדנאות ניקוי רעלים וריפוי טבעי, לרבות צום במים. תוכניות צום המים של המרכז נועדו לקדם ירידה במשקל, לשפר את העיכול ולחזק את המערכת החיסונית.

Kurotel Longevity Medical Center and Spa – בברזיל הוא מרכז בריאות יוקרתי המציע מגוון סדנאות ריפוי טבעיות, כולל צום במים. תוכניות צום המים של המרכז נועדו לקדם ירידה במשקל, לשפר את העיכול ולחזק את המערכת החיסונית.

Detox International – בתאילנד הוא מרכז בריאות המתמחה בריפוי טבעי ובניקוי רעלים. המרכז מציע תוכניות צום מים בפיקוח רפואי לטיפול במחלות כרוניות, כגון סרטן, הפרעות אוטואימוניות והפרעות עיכול.

חוות בריאות המתמקדות בטיפול תזונתי

המכון לבריאות היפוקרטס – ממוקם בפלורידה, ארה”ב, מכון הבריאות של היפוקרטס הוא מרכז בעל שם עולמי לבריאות טבעית ולניקוי רעלים. המכון מציע תכנית ריפוי מקיפה הכוללת תזונה אורגנית, צמחית, טיפולי ניקוי רעלים וחינוך לאורח חיים.

מרכז עץ החיים בארה”ב – מרכז עץ החיים באריזונה, ארה”ב, הוא מרכז ריפוי הוליסטי המדגיש את כוחה של תזונה וניקוי רעלים מהצומח. המרכז מציע מגוון תוכניות, כולל צום מיצים, דיאטות מזון גולמי וריטריטים רוחניים.

מכון גרסון – מכון גרסון בקליפורניה, ארה”ב, הוא ארגון ללא מטרות רווח המציע טיפול אלטרנטיבי בסרטן ובמחלות ניווניות כרוניות אחרות. המכון מתמקד בתזונה מהצומח ובטיפולים טבעיים, כמו חוקן קפה ותוספי מזון, כדי לסייע בשיקום יכולת הריפוי הטבעית של הגוף.

The Kusnacht Practice – בשוויץ הוא מרכז ניקוי רעלים יוקרתי המציע ניקוי רעלים בהתאמה אישית ותוכניות ריפוי טבעיות. המרכז משלב טיפולים רפואיים ופסיכיאטרים עם טיפולים טבעיים, כגון דיקור סיני, ייעוץ תזונה ויוגה.

The Vana Wellness Retreat – בהודו הוא מרכז בריאות יוקרתי המציע תוכניות ריפוי הוליסטיות בהשראת האיורוודה, מערכת רפואה הודית עתיקה. המרכז מציע מגוון טיפולים, לרבות טיפולי ניקוי רעלים, תרופות צמחיות ויוגה.

חוות בריאות נוספות בעולם

מרפאת SHA Wellness ממוקמת בספרד, היא מרכז בריאות ובריאות יוקרתי המציע סדנאות ריפוי הוליסטיות. תוכניות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות מגוון טיפולים, כגון הידרותרפיה במעי הגס, ניקוז לימפתי וטיפול באוזון.

החווה בסן בניטו – החווה בסן בניטו בפיליפינים היא מרכז בריאות המציע ניקוי רעלים ותוכניות ריפוי טבעיות. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום מיצים, הידרותרפיה במעי הגס וייעוץ תזונתי.

Lanserhof Tegernsee – בגרמניה הוא ספא רפואי יוקרתי המציע מגוון תוכניות ניקוי רעלים וריפוי טבעי. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות הידרותרפיה במעי הגס, ניקוז לימפה וניקוי רעלים מהכבד.

Kamalaya Koh Samui – בתאילנד הוא מרכז בריאות המציע ניקוי רעלים ותוכניות ריפוי טבעיות בהשראת הרפואה הסינית המסורתית והאיורוודה. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום, הידרותרפיה במעי הגס ותרופות צמחיות.

אננדה בהרי ההימלאיה – בהודו הוא אתר ספא יוקרתי המציע תוכניות ריפוי הוליסטיות בהשראת האיורוודה. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום מיצים, הידרותרפיה במעי הגס ותרופות צמחיות.

Chiva-Som International Health Resort – בתאילנד הוא אתר בריאות ובריאות יוקרתי המציע תוכניות ניקוי רעלים וריפוי טבעי. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות הידרותרפיה במעי הגס, ניקוז לימפה ותרופות צמחיות.

Como Shambhala Estate – ממוקם בבאלי, אינדונזיה, הוא מקום מפלט בריאות יוקרתי המציע תוכניות ריפוי הוליסטיות בהשראת שיטות ריפוי באלינזיות מסורתיות. תוכניות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום מיצים, הידרותרפיה במעי הגס וניקוז לימפה.

The BodyHoliday – בסנט לוסיה הוא אתר נופש בריאות ובריאות יוקרתי המציע מגוון תוכניות ניקוי רעלים וריפוי טבעי. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום מיצים, הידרותרפיה במעי הגס ותרופות צמחיות.

Amchara Health Retreat – במלטה הוא ריטריט בריאות המציע ניקוי רעלים ותוכניות ריפוי טבעיות. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום מיצים, הידרותרפיה במעי הגס וייעוץ תזונתי.

Oceano Hotel Health Spa – באיטליה הוא אתר ספא יוקרתי המציע ניקוי רעלים ותוכניות ריפוי טבעיות. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות הידרותרפיה במעי הגס, ניקוז לימפה ותרופות צמחיות.

Lanserhof Lans – באוסטריה הוא ספא רפואי יוקרתי המציע מגוון תוכניות ניקוי רעלים וריפוי טבעי. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות הידרותרפיה במעי הגס, ניקוז לימפה וניקוי מהכבד.

VIVAMAYR – באוסטריה הוא ספא רפואי יוקרתי המציע ניקוי רעלים ותוכניות ריפוי טבעיות. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות הידרותרפיה במעי הגס, ניקוי רעלים בכבד וייעוץ תזונתי.

Ti Sana Detox Retreat – באיטליה הוא ריטריט בריאות המציע ניקוי רעלים ותוכניות ריפוי טבעיות. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום מיצים, הידרותרפיה במעי הגס וניקוז לימפה.

 Kamalaya בתאילנד הוא מפלט בריאות המציע מגוון תוכניות ניקוי רעלים וריפוי טבעי. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום מיצים, הידרותרפיה במעי הגס ותרופות צמחיות.

Grayshott Spa – בבריטניה הוא ספא בריאות ובריאות יוקרתי המציע תוכניות ניקוי רעלים וריפוי טבעי. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות הידרותרפיה במעי הגס, ניקוז לימפה ותרופות צמחיות.

We Care Spa – בקליפורניה, ארה”ב הוא מרכז בריאות המציע ניקוי רעלים ותוכניות ריפוי טבעיות. תוכניות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות צום מיצים, הידרותרפיה במעי הגס וניקוז לימפה.

Santé Wellness Retreat & Spa – בדרום אפריקה הוא מפלט בריאות ובריאות יוקרתי המציע תוכניות ניקוי רעלים וריפוי טבעי. סדנאות ניקוי הרעלים של המרכז כוללות הידרותרפיה במעי הגס, ניקוז לימפה ותרופות צמחיות.

לקריאה נוספת

לפרטים על סדנאות בית הבריאות הירשמו כאן:

נגן וידאו

הרצאה של אלירן על חיידקים, פרוביוטיקה והתססה

נגן וידאו

מתי, איך וכמה מומלץ לאכול? הרצאה מכנס של מאות משתתפים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על חופש ובריאות אמיתיים ומעשיים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על הדרכים לאושר ובריאות בעולם המודרני

הרצאה על הדרכים להיות גם מאושרים וגם בריאים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על ריפוי וביטוי במציאות משתנה

אלירן מתראיין על יצירת שפע של אהבה ובריאות

אחת ולתמיד: אלירן מתראיין על התזונה הבריאה ביותר לבני האדם

אלירן מתראיין על התחברות וריפוי דרך הטבע

אלירן מתראיין על ריפוי באמצעות התודעה

אלירן מתראיין על מיניות, עונג, אורגזמה ובריאות

אלירן מסביר על יתרונותיו וסכנותיו של צום מים

נגן וידאו

הרצאה על הקשר בין כנות, אותנטיות ובריאות

נגן וידאו

הרצאה מהפכנית על הסיבה והדרך לחיות חיים בריאים

נגן וידאו

תגיות: , ,

קטגוריות : סדנאות בריאות