בית הבריאות | בית הבראה | נופש | טיפול | בחולי סרטן

| , , | 18/04/2023



בית הבריאות - בית הבראה ונופש לטיפול בחולי סרטן​

חולי סרטן מתמודדים עם אתגרי בריאות שונים ורבים. לדעתנו כל מאובחן בסרטן, אם בשלביו המוקדמים ואם בשלביו המתקדמים, יקבל המון ערך מזמן איכות ושהות בבית הבראה המעניק לו תשומת לב אישית וטיפול מותאם אישית המספק מענה לכל צרכיו ויותר מכך.

בית הבריאות משמש מאז יומו הראשון כבית הבראה טיפולי, מקצועי ובעל ניסיון רב לליווי של חולי סרטן בשלבי המחלה הראשוניים ולעתים גם בשלבי מחלה מתקדמים. 

בית הבריאות מבדיל את עצמו ממרכזי בריאות ונופש אחרים בכך שהוא מתאים את התכנית התזונתית, התנועתית והרגשית לכל אדם באשר הוא. התכנית עשירה וכוללת פעילות ברמות קושי קלות עד גבוהות כדי שכל המתארחים במקום יוכלו להפיק ערך מקסימלי מזמן השהות.

דוגמאות לחולי סרטן שהתארחו בבית הבריאות בשלבים שונים של המחלה

גילוי מוקדם - לפני התחלת מחזור של טיפולים כימותרפיים, הקרנות וניתוח

בשלב זה בית הבריאות מציע תכנית חיונית מאין כמוה לצורך היערכות לשלבי הטיפול המקובלים והמסלולים שמרבית חולי הסרטן מתקדמים בהם. בשלב זה ההלם הראשוני הוא עצום ובבית הבריאות הצוות שלנו יהיה שם כדי לעזור לעבד רגשית את האירוע הבלתי צפוי.

מבחינה רגשית, תינתן תמיכה מירבית הכוללת אפשרות לטיפולי עומק אישיים, ליווי יומיומי הכולל שיחות וטכניקות תרגול שונות לאיזון נפשי והורדת מתחים. היבט זה הינו בעל חשיבות גבוהה ביותר מאחר והמתח הרב עשוי לגרום להאצה בתהליך הסרטני ולשיקול דעת מוטעה בקבלת החלטות קריטיות ומשמעותיות לעתיד לבוא. 

בית הבריאות מעניק מסגרת עשירה בטבע, אנשי תוכן ומעטפת אישית כדי להוריד את רמת המתח למינימום ולהוסיף לארגז הכלים של ההתמודדות כלים חשובים ביותר. אינספור אורחים אשר שהו אצלנו שיתפו שחייהם מתחלקים לזמן שלפני שהתארחו אצלנו ולאחריו. מטרתו של בית הבריאות להעניק את הכלים החזקים ביותר להמשך שימוש גם לאחר השהות ולכל אורך הדרך המאתגרת שצפויה בהמשך.

בשלב הגילוי המוקדם הגוף ככל הנראה היה בחוסר איזון מסיבות שונות שעשויות לכלול: חוסר איזון תזונתי, משקל שאינו תקין, תזונה מעובדת, מתועשת או מורעלת במידת מה שיצרה את התנאים המתאימים להתחמקות הסרטנית ממערכת החיסון. 

אין זה מידע נסתר שמערכת החיסון היא האחראית הראשית למניעת מחלת הסרטן או התחמקותו והתפתחותו לכדי גידול ואף מעבר לכך. בבית הבריאות הכלים שבהם אנו משתמשים, אחד אחרי השני, מבוקר עד ערב, כולם כאחד ממוקדים בחיזוק המערכת החיסונית, איזונה ושיפור תפקודה על כל אשר משתמע מכך.

כל חיזוק ואיזון של מערכת החיסון, איזון מדדים קליניים שעלולים כל אחד מהם לכשעצמו להאיץ את הצמיחה הסרטנית כגון: סוכר גבוה, יתר-לחץ-דם, עודפי משקל וחומרי תזונה בלתי רצויים או תת תזונה מצד שני של ויטמינים ומינרלים חיוניים. כל מדד קליני שלילי או כל חוסר איזון בריאותי ידועים ממחקרים מרובים כגורמי סיכון לסרטן וכגורמים להאצה בקצב התפתחותו ואף התפשטותו אל מעבר למקור הגידול הראשוני. 

בכל אלו אנו מטפלים באופן יסודי ובסיסי בתכנית בית הבריאות. כל המדדים הקליניים השונים שעשויים להחמיר את המצב מטופלים ביסודיות, עד להשגת איזון מקסימלי ובהתאם למשך זמן השהות עמנו. סוכר גבוה, יתר לחץ דם גבוה, משקל עודף, שומנים וכולסטרול גבוהים, רמות דלקת גבוהות (מדדי ה-CRP וה-ESR המשמשים כמדדים חשובים ביותר בסוגי סרטן שונים), חוסר איזון הורמונאלי שיש לו השפעה ניכרת על גידולים מסוימים וקצב צמיחתם, כל אלו נמצאים אצלנו במעקב ומטופלים באופן ישיר ויומיומי עד לכדי השגת האיזון המקסימלי בכולם. טיפול מקיף כמו זה אינו קיים בכל מסגרת אחרת בארץ ובעולם. כמו כן, באמצעות תוצאות חיוביות אלו הסיכויים להחלמה ספונטנית גדלים, ויחד עם זאת, הכנת הגוף והנפש נעשית על הצד הטוב ביותר לקראת סדרת הטיפולים שצפויים בהמשך.

על אף הלחץ מצד האונקולוגים להתחלת הטיפולים בדרך כלל בטווח זמן מיידי, אנו לומדים ממחקרים רבים שהכנת הגוף (והנפש לדעתנו לא פחות חשובה) על הצד הטוב ביותר, כפי שידוע מזה שנים שהכנת הגוף לקראת ניתוחים למשל מעלה את סיכוייו של הניתוח להצליח ושל המטופל לצאת במינימום של נזק ולהתאושש במהירות גבוהה לאחריו, כך גם בהכנה לקראת ניתוחים הקשורים לסרטן או טיפולים אגרסיביים כמו הקרנות וכימותרפיה, ההכנה המקדימה יכולה לעשות הבדל עצום בתוצאות הטיפול.

אנו מאפשרים ואף ממליצים לאלו שיכולים לשלב זאת ביחד, להתארח אצלנו קודם להתחלת הטיפולים ואף להשאר עמנו בזמן הטיפולים ובהתאם למשטר הטיפולים. תוכלו להיוועץ עמנו על כך לאחר הגעתכם והתאקלמותכם ובהתאם להמלצות הרופאים שמטפלים בכם.

בזמן קבלת טיפולי כימותרפיה או הקרנות או טיפולים ביולוגיים

במחזורי טיפול שונים ובמינונים שונים, שהות בבית הבריאות יכולה להרוויח אלפי נקודות זכות לאפקטיביות הטיפול, כושר ההתאוששות הפיסי והנפשי והצלחתו של הטיפול ושלכם לצאת ממנו בחיים, מחוזקים ובריאים. לדעת כל המחקרים שעסקו עד כה בנושא, הרפואה האינטגרטיבית היא רפואה ‘לעשירים’ שמעטים זוכים לה, אך אלו שמשתמשים בה זוכים לתוצאות הטובות מכולן. אם ובזמן קבלת טיפולים לא קלים ואף אגרסיבים במידה רבה, תוכלו לזכות לסביבה תומכת, תזונה אופטימלית ומותאמת לכל התסמינים הבלתי צפויים, לצוות שידאג לכם להכול ולחיזוק מערכות הגוף השונות בזמן שהן חוות אתגרים לא פשוטים, זאת תהיה הדרך הקרובה ביותר למושלמת על-מנת להתמודד בתבונה ובתנאים האידיאליים כדי לצאת עם מינימום של נזק ומקסימום של בריאות.

לאחר ניתוחים ו/או טיפולים כימותרפיים/הקרנות וטיפולים ביולוגיים

מגיעים אלינו לתקופת שיקום הכוללת מחזורים של 3 שבועות ועד 3 חודשים ויותר מכך, כדי לטפל בכל הנזקים אשר נגרמו ובתנאים האופטימליים. כל אשר פירטנו קודם בנוגע לתזונה המותאמת אישית, המענה הרגשי והמענה לכל המדדים הקליניים יתקבל גם כאן וככל הנראה שתהיה בשלב זה הרבה יותר ‘עבודה’ מכיוון שהגוף חווה טראומה אחת או יותר שבעבור כל אחת מהן נדרשת תקופת שיקום. ככל שהתנאים לשיקום יהיו נוחים, שלווים ומאפשרים התחזקות הדרגתית בקצב המתאים לכם, כך ההצלחה של הטיפול בטווח הקצר והארוך תהיה ככל הנראה גבוהה יותר.

בית הבריאות נוסד למטרות הבאות

שיקום, התחזקות ואיזון של כל מערכות הגוף, בכל שלב שבו אתם והמחלה נמצאים ולמשך תקופה של שבוע יחיד ועד חצי שנה. כל זאת בתנאים יוצאי דופן של טבע על פסגת הר גלילית ירוקה, אוויר צח וחשוב ביותר לחיזוק הגוף בעת חולשה וצורך בשיקום, צוות עתיר ניסיון ולב הפועל כמיטב יכולתו לתמוך ולספק מענה לכל צורך. הצוות היציב של בית הבריאות מאפשר קיום סדנאות 7 ימים בשבוע, תרגול יומיומי קבוע לחיזוק הגוף, חיזוק הנפש ויצירת קהילה ומשפחה תומכת רחבה ועשירה בידע ובניסיון. אין לכך תקדים או שום דבר שדומה לכך, ובכנות ובישירות – אין מקום שאנו ממליצים לכם יותר מאשר אצלנו להתארח ולעשות בו שימוש כדי לקבל את כל מה שתצטרכו על-מנת לעבור את התקופה הקרובה על הצד הטוב ביותר שאפשרי בעבורכם. כלל הממצאים שאספנו ממתארחי בית הבריאות שהיו במצב דומה ומהביקורות שקיבלנו, ניתן להסיק כי אין ספק ותקדים לאפשרות שאצלנו מציעים. בית הבריאות הוא המקום שיכול לעזור לכם לקבל את כל מה שתצטרכו על-מנת לעבור את התקופה הקרובה על הצד הטוב ביותר שאפשרי בעבורכם.

מדוע חולי סרטן צריכים את בית הבריאות?

החלמה לאחר ניתוחים

חולים שעברו ניתוח להסרת גידול עשויים להידרש לתקופת מנוחה, התאוששות והתמודדות עם כאבים ומוגבלויות. במהלך תקופה זו, הם עשויים להידרש לטיפול מיוחד וסבלנות כדי להתחזק בהדרגתיות, להיגמל מתרופות נוגדת כאב חזקות ולחזק בכל דרך ואמצעי את המערכות אשר נפגעו בעקבות הניתוח. את כל אלו אנו מעניקים (מלבד במקרים סיעודיים) למתארחים אצלנו.

בזמן טיפולים כימותרפיים או הקרנות

תופעות הלוואי עשויות להיות קשות וגם הטיפולים עצמם יהיו אפקטיביים במידה רבה על-פי אורח החיים של המטופל. מחקרים רבים הראו שתזונה וצום, פעילות ותנועה, איזון רגשי ונפשי, אוויר צח ועוד.. יכולים להגדיל משמעותית את האפקטיביות של טיפולים אלו ולהקטין באופן משמעותי את תופעות הלוואי הבלתי נעימות והנזקים הנגרמים לתאי הגוף הבריאים. 

ראו למשל את אחת התופעות הנפוצות של עייפות רבה לאחר טיפולי הקרנות. הסיבה לכך היא נזק רב שנגרם לתאים והרקמות הבריאות שבגוף, אשר נדרשת אנרגיה רבה מאוד כדי להתאושש מכך ולתקן את הנזקים הרבים. מערכת החיסון מופעלת ברמה הגבוהה ביותר והאדם חש מותש מכך. בדיוק עבור רגעים אלו נדרשת תמיכה וסביבה המאפשרת את הפעילות הגופנית המתאימה, התזונה המדויקת והקלה, המנוחה הנפשית והפיסית כדי להתחזק ולהתאושש במהרה. 

בית הבריאות מעניק לגוף את האמצעים להקטין את הנזק שנגרם לו בעקבות הטיפולים האגרסיבים ובכך גם את הצורך בהתאוששות ושיקום ארוכים יותר לאחריו. חשוב להוסיף שבזמן טיפולים כימותרפיים תופעות לוואי רבות ונפוצות כמו בחילות והקאות, פצעים בפה, שלשולים ועוד.. ניתנות להקלה משמעותית באמצעות טיפולים תזונתיים וצומות לסירוגין, בכך אנו פועלים ומתמקדים כדי שגם במהלך הטיפולים ההרגשה הכללית תהיה הטובה ביותר שאפשרית. 

במקרים רבים מגיעים אלינו עם סוגי סרטן שמתפתחים לאט מאוד ונמנעים מטיפולים אלו כדי לנסות במשך מספר חודשים להקטין את הגידולים ולעצור את צמיחתם בדרכים טבעיות בלבד. אנו מאפשרים זאת כאשר מבקשים מאיתנו לתמוך בכך, אך אנו מצידנו לא יכולים להמליץ על כל החלטה שמנוגדת להמלצת הרופאים המטפלים. החלטה זו צריכה להתקבל במלואה מצידכם ואנו נעשה את המיטב מצידנו כדי לתמוך במטרותיכם. 

אנא בקשו מהרופאים המטפלים שלכם לגבי טיב היכרותם עם המחקרים מ-3 השנים האחרונות אשר סקרו ובדקו את השפעות הצום והתזונה הים תיכונית על הגנה והגדלת האפקטיביות של טיפולים כימותרפיים ואחרים ובמידה שהם יאשרו זאת (כך אנו מקווים שהם אכן מעודכנים ושאינם מקובעים), אנו מעריכים שהביטחון שלכם יגדל עוד יותר לעשות שימוש ברפואה המשולבת מאשר להסתמך על רפואה חד-מימדית ומוגבלת. אתם יותר ממוזמנים לחבר בינינו ולאפשר לנו להיות איתם בקשר ישיר ולשתף אותם בממצאים שייתכן ואינם מצאו את הזמן להתעדכן בהם באופן ישיר קודם לכן.

בזמן שלבים מתקדמים של הסרטן

חולי סרטן נדרשים לתמיכה רגשית רבה יותר מהרגיל ומענה רב לצרכים שונים ומגוונים כדי לשמר ולשפר את איכות חייהם. מניסיון שלנו ושל מחקרים רבים שעליהם התכנית שלנו מבוססת, יש הרבה מאוד שניתן לעשות כדי להאריך את תוחלת החיים מעבר לממוצעים, ולא פחות חשוב מכך, לשפר את איכות החיים ולהקטין את הערפול, תרופות לשיכוך כאבים, שימוש בקנאביס רפואי ולאפשר איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר, זאת בזמן סרטן בשלביו המתקדמים ותוך כדי קבלת טיפולים או המנעות מכך עקב החלטה משותפת עם הצוות הרפואי.

בית הבריאות יכול וצריך לספק סביבה בטוחה ותומכת לחולי סרטן הזקוקים לטיפול וסיוע מתמשכים. הצרכים הספציפיים של כל מטופל עשויים להשתנות, בדיוק לשם כך אנו מבצעים התאמות אישיות על-מנת לתת את המענה האופטימלי ביותר לשיפור בסיכויי ההחלמה, הארכת תוחלת החיים ושיפור באיכות החיים עבור כל מי שמגיע אלינו.

התפקיד החשוב ביותר של אונקולוגים

חיזוק המערכת החיסונית

אונקולוגים יכולים וצריכים לסייע בחיזוק המערכת החיסונית של חולי סרטן באמצעות מספר דרכים. לחולי סרטן יש לרוב מערכת חיסון מוחלשת עקב הסרטן והטיפול אשר מחלישים אותה עוד יותר. חולשה חיסונית זו פוגעת בחולה הסרטן בשתי דרכים: האחת היא ברגישות הגבוהה יותר לזיהומים וסיבוכים רפואיים אחרים והשנייה, בעת חולשה של מערכת החיסון, גידולים משניים עשויים להתפתח ללא כל קושי וזאת אחת מנקודות התורפה של טיפולים אגרסיביים בכך שבהחלשת המערכת החיסונית, הסיכון להתפתחות סרטנית משנית גדל משמעותית.

הכלים החזקים והנחקרים ביותר לחיזוק המערכת החיסונית

תמיכה תזונתית מותאמת אישית

בבית הבריאות התזונה נחשבת לדעת כל חוקרי התזונה בעולם כתזונה מספר אחת לחיזוק המערכת החיסונית, זאת במיוחד כאשר היא מותאמת אישית להעדפות אישיות ולצרכים אישיים כל חולה סרטן ומצבו הגופני האישי. 

תזונת בית הבריאות מבוססת על מזון אורגני, עתירה במזון טרי ומגוון ומרוכז במרכיבים נוגדי סרטן וטיפוליים לסרטן הנחקרים מזה שנים רבות ושיש לגביהם הסכמה בין חוקרים ורופאים אונקולוגיים. לתזונה אידיאלית חשיבות רבה לחיזוק מערכת החיסון וכל מערכת שהיא בגוף בזמן התמודדות עם מחלת סרטן וטיפוליו.

פעילות גופנית

תנועה גופנית יומיומית בקצב אישי, מותאמת אישית, אך ברציפות וללא ויתור עצמי היא מהכלים החזקים ביותר לחיזוק הנפש ובמיוחד הגוף על כל אשר משתמע מכך. פעילות אירובית ואנ-אירובית, פעילות לשיפור הגמישות וזרימת הדם היא ההבדל בין חיים למוות, בין עייפות כרונית וחוסר אונים לבין יכולת לצלוח את האתגרים בחוזקה יחסית ואף בהתעלות של ממש. 

אנו עומדים ב-100% מאחורי מילים אלו ומקווים שתוכלו לקבל את מתנת התנועה ברגעים לא פשוטים אלו ולקיים בעזרתנו תכנית הכוללת 7 ימי פעילות בשבוע, ברציפות, בהקשבה לגוף ובהתחזקות מתמדת. 

כל המחקרים בנושא תומכים ללא עוררין בחשיבותה של התנועה בעת התמודדות עם חולשה חיסונית ובחיזוק הנפשי הנלווה לה במצבי בריאות לא פשוטים. בבית הבריאות התנועה מתחילה מהשעות של לפנות בוקר ועד שעת ערב מאוחרת, בהתאם ליכולתכם ובמגמת התחזקות מתמדת לאורך השהות.

הפחתת מתחים נפשיים

בבית הבריאות מקיימים על בסיס קבוע ויומי שיעורי יוגה ומיינדפולנס בסגנונות שונים של מדיטציה ותשומת לב מרפאה. אין כל עוררין על ההשפעה הנפשית על המערכת החיסונית ובכל עת שתשהו עמנו, תוכלו להבטיח את התנאים הטובים ביותר לשמירת האיזון הנפשי והשלווה הגופנית כדי לאפשר את התנאים הטובים ביותר לשיקום, התחזקות והתמודדות. 

כל חולשה נפשית וכאשר זו מתמשכת לאורך זמן, עלולה לפגוע באפקטיביות הטיפולים וכושר ההתמודדות של הגוף עם האתגרים של המחלה והטיפולים הנלווים.

האם בית הבריאות מתאים גם לחולי סרטן המתמודדים עם גרורות?

בית הבריאות מעניק טיפול מקיף ויסודי גם לאלו שמתמודדים עם גרורות. חשוב לנו להדגיש שאנו לא יכולים להתחייב לריפוי באמצעותנו או לתכנית טיפול חלופית לזו המוצעת על-ידי האונקולוגים. אך על בסיס כל המחקרים בתחום נכון ליום פרסום המילים הללו, הטיפול האינטגרטיבי במצבי גרורות הכולל את כל קשת הטיפולים הטבעיים בשילוב הטיפולים האגרסיביים שמקובלים ברפואה האונקולוגית, הוא הטיפול שמעניק את הסיכויים הגבוהים ביותר לריפוי של ממש, הארכת תוחלת החיים וסיכויי ההחלמה. 

אנו עושים שימוש בקשת של אלפי מחקרים על מזונות ואמצעים טבעיים לחיזוק המערכת החיסונית, הגוף והנפש כדי ליצור את התנאים הכי טובים שאפשר עבורכם לצאת מהאתגר שעמו אתם מתמודדים על הרגליים וברמת התפקוד והבריאות הטובים ביותר שאפשריים עבורכם.

עקב חוסר הרצון להעמיס אנו נמנעים מלצרף כאן שורה של עשרות מחקרים התומכים בכל מילה שאנו כותבים כאן. אך במידה שתבקשו ותרצו, נשמח לשתף במידע ספציפי שתרצו להבין וללמוד מאיתנו עליו יותר.

האם ניתן להקל בבית הבריאות על כאבי הגב הנפוצים

בסרטן גרורתי, ריאות והשד?

בית הבריאות מעניק טיפול מקיף ויסודי גם לאלו שמתמודדים עם גרורות. חשוב לנו להדגיש שאנו לא יכולים להתחייב לריפוי באמצעותנו או לתכנית טיפול חלופית לזו המוצעת על-ידי האונקולוגים. אך על בסיס כל המחקרים בתחום נכון ליום פרסום המילים הללו, הטיפול האינטגרטיבי במצבי גרורות הכולל את כל קשת הטיפולים הטבעיים בשילוב הטיפולים האגרסיביים שמקובלים ברפואה האונקולוגית, הוא הטיפול שמעניק את הסיכויים הגבוהים ביותר לריפוי של ממש, הארכת תוחלת החיים וסיכויי ההחלמה. 

אנו עושים שימוש בקשת של אלפי מחקרים על מזונות ואמצעים טבעיים לחיזוק המערכת החיסונית, הגוף והנפש כדי ליצור את התנאים הכי טובים שאפשר עבורכם לצאת מהאתגר שעמו אתם מתמודדים על הרגליים וברמת התפקוד והבריאות הטובים ביותר שאפשריים עבורכם.

עקב חוסר הרצון להעמיס אנו נמנעים מלצרף כאן שורה של עשרות מחקרים התומכים בכל מילה שאנו כותבים כאן. אך במידה שתבקשו ותרצו, נשמח לשתף במידע ספציפי שתרצו להבין וללמוד מאיתנו עליו יותר.

הטיפולים המקובלים להקלה על כאבי גב עליון ותחתון כוללים תרופות שונות, לעתים גם ניתוחים, הקרנות וכימותרפיה להקטנת הגידולים הלוחצים ומגבירים את הכאבים. הטיפולים הטבעיים במקרים אלו כוללים טיפולי תנועה המחזקים את הכוח והגמישות, כולל קבלת עיסויים ספציפיים שיכולים להקל על הכאבים. אנו לא דורשים הפסקת טיפול תרופתי כזה או אחר אשר מקל עליכם, אלא רק מציעים את כל האמצעים האפשריים ובהתאמה לכל מצב שבו אתם נמצאים כדי לחזק ולהקל עוד יותר.

מטרות חשובות ביותר לחולי סרטן בכל שלביו המגיעים לבית הבריאות

חלק מחולי הסרטן ככל הנראה התמידו באורח חיים שעודד במידה זו או אחרת את ההתפתחות הסרטנית. בין היתר ניתן לכלול הרגלים והתמכרויות שליליים במיוחד כמו עישון, צריכת אלכוהול, שימוש בסמים אלו ואחרים או בתרופות בעלות תכונות מסרטנות לאורך זמן. 

בזמן השהות בבית הבריאות אנו מתחילים בהסכמתכם בנושאים הכי בוערים שכרגע משפיעים לרעה על בריאותכם. במידה שאתם מעשנים, או רגילים לצרוך אלכוהול או סמים או חומרים ממכרים ורעילים אחרים, אנו נמליץ ונלווה אתכם מתוך ניסיון וביטחון רב שיש באפשרותנו ובאפשרותכם ביחד לצלוח את הגמילה והניקיון הנדרש כדי שתתחזקו על הצד הטוב ביותר.

אנו לא מכריחים או מחייבים אתכם לכל פעולה שהיא, אך אנו נהיה שם בשביל להסביר ולתמוך בכם במידה שאכן תרצו לעשות כפי שאנו ממליצים.

האם מקבלים חולי סרטן שאינם מעוניינים לקבל טיפולים רפואיים

כמו כימותרפיה, הקרנות או טיפולים ביולוגיים?

ראשית כול אנו מקבלים אלינו כל אדם שאינו במצב סיעודי או נפשי מעורער שאינו מתאים למסגרת החברתית והטיפולית שאנו מציעים. במידה שאתם צלולים ומקבלים את ההחלטות בעצמכם לגבי עתידכם, אנו האחרונים שנמנע מכם ללכת עם הלב והרצונות האישיים שלכם עד הסוף, יהיו אשר יהיו ההשלכות.

אם ונתרשם שאתם פועלים בניגוד להתרשמותנו, אנו נשקף זאת עבורכם בכל עת. אנו לא חוששים לשתף בחוות דעתנו, גם כאשר היא אינה תמיד נעימה עבור הצד השני. אך אם אתם מעוניינים ללכת בדרך שונה משל אחרים ולנסות להירפא או לכל הפחות לתת הזדמנות בשלב שבו המצב עדיין אינו קריטי, אנו ככל הנראה נעניק עבורכם את ההזדמנות הטובה ביותר שקיימת מכל מקום אחר ששמענו או מוכר לנו מהארץ והעולם.

תוכלו לעבור אצלנו את כל מה שיש לרפואה הטבעית להציע, החל מצומות ממושכים בהתאם למגבלות האישיות שלכם, ובהמשך לכך תזונת מיצים או תזונה מוקפדת וטיפולית המיועדת לשימוש מקסימלי במרכיבי תזונה הנחקרים וידועים כבעלי ערך להתמודדות עם סרטן. אין מחקרים המעידים שברוקולי או עגבניות או מזונות מסוימים מרפאים סרטן לכשעצמם, אין לצערנו מחקרים שבכלל עוקבים לאורך שנים על מקרי ריפוי טבעיים שכאלו, מכיוון שאלו שבוחרים בדרכים אלו יוצאים לרוב מתהליכי המעקב הרפואיים המקובלים ואין לגבי כך נתונים מסודרים ואמינים. 

אך עבור אלו שכן נרפאו בדרכים טבעיות בארץ ובעולם, בכל המקרים שאנו מכירים ושמענו עליהם מקולגות שעוסקות בתחום כמונו, השילוב של כל הדברים ביחד הוא היה זה שככל הנראה השיג זאת. השילוב בין חיזוק הגוף והנפש, האמצעים הטיפוליים שכוללים תזונה טיפולית המותאמת אישית, צומות ארוכים או לסירוגין בהתאם ליכולת האישית ועוד כל מכלול האמצעים שפירטנו הם אלו שיכולים להביא לתוצאות החיוביות מכולן לאלו אשר בוחרים לנסות ולהשיג את הריפוי האישי שלהם בדרך שונה מזו שמומלצת ומקובלת על-ידי הרפואה האונקולוגית.

חשוב להבהיר שבישראל ובעולם מעטים עד בודדים שבוחרים בדרך זו עקב הלחץ הרב שמופעל עליהם מצד הרופאים, משפחתם וקרוביהם ואף הם עצמם.
קשה מאוד לעמוד בדילמה הזו ואנו לא מקנאים באף אדם שמתמודד מולה. אך אם לאחר התלבטויות רבות החלטתם שכך אתם מעדיפים, מסיבה זו או אחרת, אנו נרצה להעניק עבורכם את ההזדמנות הכי טובה מאשר שתצטרכו לעבור זאת לבדכם או בתנאים שמקטינים את הסיכוי שלכם להצליח. מניסיון ומהידע שבכל זאת קיים בנושא זה, אין לנו כל ספק שאנו מציעים כיום את אחת מההזדמנויות הכי טובות שבישראל ואף ככל הנראה בעולם להשיג תוצאות ריפוי ללא טיפולים אגרסיביים שבעצמם יכולים לגרום ללא מעט נזק וסרטן אלים יותר או חדש ונוסף לזה שכבר קיים. 

לצורך כך אנו נמליץ לשהות עמנו לתקופה ממושכת של מספר חודשים אשר תהיה מספיק אפקטיבית כדי לעקוב אחר התוצאות וההתקדמות.

אילו פעילויות וטיפולים כלולים בתכנית של בית הבריאות לחולי סרטן?​

יוגה תרפיה טיפולית: יוגה היא תרגול ששימש במשך מאות שנים כדי לקדם בריאות גופנית ונפשית. מפגשי היוגה הטיפוליים שלנו נועדו לעזור לכם להתמודד עם מתח, חרדה ודיכאון, תוך שיפור הגמישות, הכוח והאיזון הגופני והנפשי. מורתנו ליוגה זמינה למפגשים אישיים ללא תוספת עלות מדי יום לאחר המפגשים הקבוצתיים.

צ’י קונג רפואי: צ’י קונג הוא תרגול סיני עתיק המשלב תנועה, נשימה ומדיטציה כדי לקדם ריפוי ושלווה. מפגשי הצ’י קונג הרפואי שלנו מובלים על ידי מדריכים מנוסים שיכולים לעזור בהפגת כאבים, לחזק את המערכת החיסונית ולקדם בריאות נפשית.

פלדנקרייז: שיטת פלדנקרייז היא סוג של טיפול בתנועה המתמקד בשיפור מודעות הגוף והתנועתיות. מפגשי הפלדנקרייז שלנו נועדו לעזור לכם לנוע בקלות וביעילות רבה יותר, ולהפחית כאב ואי נוחות.

5 המקצבים: 5 המקצבים הוא תרגול מדיטציה דינאמית בתנועה העוזר לכם להתחבר לגוף ולתת מודע שלכם, לשחרר מתחים, לבטא רגשות עצורים דרך הגוף ולשפר את הבריאות הנפשית שלכם. מפגשי 5 המקצבים מתאימים וניתנים להשתתפות לכל אדם בכל רמת כושר גופני. סדנאות אלו מועברות על-ידי מדריכים מנוסים שמדריכים אתכם בתרגול ועוזרים לכם להעמיק את הקשר שלכם לעצמכם ולעבור טרנספורמציה.

נשימה מעגלית: הזדמנות לחוות ריפוי עמוק עם סדנת הנשימה המעגלית שלנו. המדריכים המנוסים שלנו ילוו אתכם בסביבה תומכת ומכילה כאשר אתם משוחררים מחסימות רגשיות ופיזיות באמצעות נשימה מודעת. שחרור רגשות שליליים כמו פחד, כעס ועצב, יעזור לקדם רגיעה, בהירות ושלווה פנימית. הטכניקה העוצמתית הזו היא כלי יעיל לניהול מתח, חרדה, דיכאון והשגת רמה עמוקה יותר של ריפוי וגילוי עצמי.

צלילים חיים ומרפאים: כוח הריפוי של צלילים ותדרים בנגינה חיה מוכר כבר מאות שנים. מפגשי צלילי הריפוי החיים שלנו משתמשים בכוח הצלילים כדי לקדם הרפיה, להפחית מתח ולשפר את הרווחה הכללית.

מדיטציה יומיומית: מדיטציה היא כלי רב עוצמה לקידום רווחה נפשית ורגשית. מפגשי המדיטציה שלנו מובלים על ידי מדריכים מנוסים שיכולים לעזור לכם לפתח תרגול מדיטציה קבוע ולחוות את היתרונות הרבים של מדיטציה.

טיולים יומיומיים בטבע וביער: לבילוי בטבע הוכח שיש מגוון של יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים. הטיולים היומיומיים שלנו בטבע וביער מאפשרים לכם להתחבר לטבע, להתאמן ולחוות את כוחו המרפא של עולם הטבע.

הליכה יומית בזריחה ובשקיעה: הליכה בזריחה ובשקיעה היא דרך רבת עוצמה להתחבר למקצבי הטבע והחיים ולקדם רווחה גופנית ונפשית. הטיולים היומיים שלנו עם הזריחה והשקיעה מאפשרים לכם לחוות את היופי של עולם הטבע ולהתחיל ולסיים את היום שלכם בתחושה של רוגע ושלווה.

רחצה במעיינות טבעיים: מעיינות טבעיים הם מקור לריפוי והתחדשות. הרחצה במהלך הטיולים שלנו במעיינות טבעיים מאפשרת לכם לחוות את כוח הריפוי של מים טבעיים, להרפות את הגוף והנפש ולקדם רווחה כללית.

הליכה יומית: הליכה היא אחת מצורות האימון הקלות והיעילות ביותר. מפגשי ההליכה שלנו נועדו לעזור לכם לבצע את הפעילות הגופנית שאתם צריכים כדי להישאר בריאים, תוך כדי הנאה מהיתרונות הרבים של בילוי באוויר הצח ובנופים הייחודיים של הרי הגליל הירוקים והנופים של הכנרת והרי הגולן ועד חופי הים התיכון.

כתיבה יצירתית: כתיבה יכולה להיות כלי רב עוצמה לביטוי עצמי וצמיחה אישית. מפגשי הכתיבה היצירתית שלנו מאפשרים לכם לחקור ולזקק את המחשבות והרגשות שלכם, לפתח את כישורי הכתיבה ולנצל את הפוטנציאל היצירתי שלכם.

פסיכודרמה קבוצתית: פסיכודרמה היא סוג של טיפול המשתמש במשחקי תפקידים כדי לעזור לאנשים לחקור את מחשבותיהם ורגשותיהם בסביבה בטוחה ותומכת. מדריכים מנוסים מובילים אתכם לחקר פנימי והשגת תובנות לגבי רגשות, מערכות יחסים ולפתח מודעות עצמית. אלו חוויות רבות עוצמה עבור אנשים המתמודדים עם חרדה, דיכאון, טראומות והתמודדויות נפשיות אחרות.

אימון אירובי יומי: אימון אירובי חיוני לשמירה על בריאות הלב וכלי הדם והכושר הכללי. האימונים האירוביים היומיים שלנו נועדו לעזור לכם לבצע את הפעילות הגופנית הדרושה לכם כדי להישאר בריאים, תוך כדי הנאה מהיתרונות הרבים של פעילות גופנית אירובית.

ריקוד חופשי: ריקוד הוא דרך מהנה ומרגיעה להתאמן ולהביע את עצמך. מפגשי הריקוד היומיומיים שלנו מאפשרים לכם להניע את הגוף שלכם, להשתחרר ממתח ורגשות חסומים וליהנות מהיתרונות של תנועה וביטוי עצמי.

תנועה מדיטטיבית: תנועה מדיטטיבית משלבת את היתרונות של מיינדפולנס ותנועה. מפגשי התנועה המדיטטיביים שלנו נועדו לעזור לכם למקד את המודעות, להפחית מתח ולשפר את הרווחה הכללית שלכם באמצעות תרגילי תנועה עדינים ותשומת לב.

הדרכה להכנת מזון בריא: ההרצאות וההדרכה שלנו מספקות מידע ומיומנויות חשובות לחיים בריאים. אנו מציעים הדרכה על שימוש במכשירים כגון בלנדרים, מסחטות מיצים ומעבדי מזון כדי לעזור לכם להכין ארוחות בריאות וטעימות. כמו כן, אנו מספקים הדרכה על הכנת מזון מותסס, הנבטת זרעים, בישול בריא של ירקות, הכנת ארוחות בוקר טעימות ומזינות מפירות וזרעים והכנת ארוחות צהריים וערב משביעות ומזינות מקטניות ודגנים.

הרצאות לרפואת הנפש והרגש: אנו מלמדים ומדריכים כיצד לשמור על איזון נפשי ורגשי כדי לעזור לכם להתמודד עם מתח, חרדה ודיכאון. אנו מספקים גם הדרכה לשליטה באכילה רגשית כדי לעזור לכם לפתח מערכת יחסים בריאה יותר עם אוכל.

סדנאות שמש: סדנאות השמש היומיות שלנו מספקות הזדמנות ליהנות מהיתרונות של חשיפה מבוקרת לשמש. חשיפה לאור השמש חיונית לייצור ויטמין D, החשוב לבריאות העצם ולתפקוד החיסון. אנו מספקים סביבה בטוחה ומבוקרת לחשיפה לשמש, ומאפשרים לכם ליהנות מהיתרונות הרבים של אור השמש ללא סיכונים של חשיפת יתר.

ליווי אישי יומיומי: אנו מבינים שדאגה למצבכם הנפשי ולרווחה הכללית חשובה לא פחות מטיפול בבריאותכם הגופנית. לכן אנו מציעים ליווי אישי יומיומי על ידי צוות מדריכים מנוסים שיבדקו לשלומכם על מנת לוודא שאתם מרגישים במיטבכם. צוות המדריכים שלנו יעבוד עמכם כדי ליצור תוכנית בריאות אישית שתענה על הצרכים והמטרות הספציפיות שלכם. הם יהיו אתכם בכל שלב של הדרך, ויספקו תמיכה והכוונה למען בריאותכם ואושרכם. בין אם אתם זקוקים לעזרה בשחרור מתח וחרדה, שיפור הרגלי השינה שלכם או פשוט שמירה על מוטיבציה, צוות המדריכים שלנו כאן כדי לעזור.

טיפול רגשי ואישי: מרכז הבריאות שלנו מציע גם אפשרות לטיפול רגשי אישי מעמיק. המטפלים המנוסים שלנו יכולים לעזור לכם לחקור את המחשבות והרגשות שלכם, לפתח מיומנויות התמודדות ולעבוד דרך בעיות רגשיות שעשויות להשפיע על הרווחה הנפשית והאיזון הרגשי שלכם בהמשך החיים. מפגשי עומק אלו ניתנים בסבסוד בית הבריאות ובעלות סמלית לסשנים של שעה מספר פעמים בשבוע.

3 ארוחות מותאמות אישית: במרכז הבריאות שלנו, אנו מאמינים שאוכל בריא הוא חלק מהותי מאורח חיים בריא. אנו מתחילים בפגישה בעת הגעתכם כדי לדון ביעדי הבריאות ובדרישות התזונתיות שלכם. אנו מתאימים ארוחות שהן גם בריאות וגם טעימות. השפים והמטפלים המנוסים שלנו יקשיבו לכל בקשה אישית כדי ליצור שלוש ארוחות המותאמות למצבכם הבריאותי ולהעדפותיכם האישיות. הארוחות שלנו עשויות מחומרי גלם צמחיים, טריים, אורגניים ומגידולים מקומיים כדי להבטיח טריות, טעם ותכולה תזונתית מקסימלית. השפים שלנו משתמשים בטכניקות בישול מסורתיות ומתקדמות כדי ליצור ארוחות טעימות ובריאות שיזינו את גופכם ואת בלוטות הטעם שלכם. בין אם אתם מחפשים לאזן מצב בריאותי ספציפי, לרדת במשקל או פשוט לאכול בריא יותר, תוכנית התזונה המותאמת אישית שלנו יכולה לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם.

לסיכום, בית הבריאות שלנו מציע מגוון רחב של סדנאות ופעילויות המיועדות לקידום בריאותכם הגופנית, הנפשית והרגשית. מיוגה ומדיטציה ועד הליכה בטבע והדרכה להכנת ארוחות בריאות, תוכלו לבחור את התכנים וסולם המאמצים המתאימים לכם בכל פרק זמן שתשהו עמנו. אנו מאמינים שאורח חיים בריא חיוני לחיים מספקים ומאושרים, ואנו מחויבים לעזור לכם להשיג את יעדי הבריאות הגופנית והנפשית שלכם, מכל הלב.

בברכה,
אלירן וצוות בית הבריאות

לפרטים על סדנאות בית הבריאות הירשמו כאן:

נגן וידאו

הרצאה של אלירן על חיידקים, פרוביוטיקה והתססה

נגן וידאו

מתי, איך וכמה מומלץ לאכול? הרצאה מכנס של מאות משתתפים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על חופש ובריאות אמיתיים ומעשיים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על הדרכים לאושר ובריאות בעולם המודרני

הרצאה על הדרכים להיות גם מאושרים וגם בריאים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על ריפוי וביטוי במציאות משתנה

אלירן מתראיין על יצירת שפע של אהבה ובריאות

אחת ולתמיד: אלירן מתראיין על התזונה הבריאה ביותר לבני האדם

אלירן מתראיין על התחברות וריפוי דרך הטבע

אלירן מתראיין על ריפוי באמצעות התודעה

אלירן מתראיין על מיניות, עונג, אורגזמה ובריאות

אלירן מסביר על יתרונותיו וסכנותיו של צום מים

נגן וידאו

הרצאה על הקשר בין כנות, אותנטיות ובריאות

נגן וידאו

הרצאה מהפכנית על הסיבה והדרך לחיות חיים בריאים

נגן וידאו

תגיות: ,

קטגוריות : סדנאות בריאות סרטן רפואת העתיד