מירב מימון | סיפורי הריפוי האישי שלה | מכאבי בטן ושלשולים | לאחר 30 שנות סבל

| , | 28/07/2019



“נרפאתי ממחלת מעיים כרונית של 30 שנה”. מירב מימון משתפת בסיפור הריפוי שלה.


מירב מימון [יולי 2019]


להאזנה:

הגעתי לבית הבריאות ב-16/06/19, בעקבות בעלי ששהה כחודש בפעם השנייה. לא רציתי להגיע אך בעלי לא הרפה ממני ולחץ עליי לפחות לנסות. סבלתי ממחלת מעיים חמורה מגיל 19 אשר מעולם לא אובחנה בשמה, מלבד ‘צליאק‘ בגיל 35!

חייתי במשך שנים רבות (מדי!) עם שלשולים כרוניים כל יום, כל היום, כשהמצב הקשה ביותר היה שש שעות רצופות בשירותים עם כאבי בטן מטורפים.

לפני כשנה התווסף לי חיידק אכזרי מאוד והביא אותי לכאבי בטן בלתי פוסקים. הגעתי לבית הבריאות, ללא אמונה שדבר יוכל לעזור לי לאחר 30 שנים של סבל. הייתי בטוחה שתוך יום-יומיים אני חוזרת הביתה.

הקבלה של הצוות היתה לבבית וכך גם הקבוצה של המטופלים שהיו איתי, קיבלו אותי בזרועות פתוחות.

לאחר יום וחצי התחלתי בתזונה האישית והייחודית לי, אשר הביאה אותי לרגיעה מיידית מכל מכאובי הבטן. הדבר הפתיע אותי כל כך שהחלטתי לתת לזה סיכוי והחלטתי להישאר. מיום ליום הבראתי יותר ויותר, היו גם ימים קשים מעט אבל הדרך והכיוון היו חיוביים בהחלט.

בכל יום ובכל דקה היה אלירן או אחד מהצוות בודק, שואל ומתעניין, לא נשארתי לעולם ללא מענה או עזרה,  תמיד דברים טופלו על הצד הטוב ביותר, במהירות וביעילות. המעיים שלי קיבלו מנוחה והתחזקו, ולאחר יותר משלושה שבועות של תזונה ייחודית ונוזלית שהותאמה לי, התחלתי לאכול מוצקים. פתאום לאחר שנים, התחלתי להרגיש רעב ושובע, הטעם המעודן של האוכל, האויר הנקי, ההתחברות לטבע המופלא שבמרכז,

הקימה בכל יום לטיולי זריחה וטיולי השקיעה בערב, טיולי המעיינות והנחלים בשעה כה מוקדמת של הבוקר, הטבילה במים המרפאים, שלל הפעילויות אשר משתרעות על פני כל היום, שעיקרם הוא חיבור עצמי של כל אחד ואחת לעצמו, וכן ההרצאות המרתקות של אלירן, בעלות עניין, קסם, חוכמה, אשר לדעתי הן החשובות מכל. כל אלו יחד, גרמו לי להתחבר שוב אל עצמי ולתת לגופי את היכולת לריפוי עצמי.

הגעתי ליומיים ונשארתי חודש. עכשיו כשאני צריכה לעזוב ממש קשה לי, כל כך טוב לי ונכון לשהות פה, יש כאן מידה מדויקת של כל דבר, אם זה מזון נכון לגוף, ואם זה מזון לנפש. הכל פשוט ומדויק.

אלירן יקר, תודה מכל הלב על התייחסות לכל אחד ואחת, על האנרגיות המופלאות שלך, לידע הנרחב והעצום, לחיוך התמידי, לרוגע קולך, לאהבת הטבע הטמועה בך, לשיקול הדעת, להחלטיות, לקבלת השונה ממך,  לעשייה המבורכת שלך, לסבלנות, להכלה, לאכפתיות האינסופית שלך, כל אלו יצרו את חווית הבריאות המושלמת, מקום שהוא בית שני בשבילי, מקום מרפא ומעצים.

נפלה בחלקי הזכות להיות אחת מהמטופלים הרבים שלך ולזכות שוב בבריאות אחרי כל כך הרבה שנים. אני יוצאת מפה מחוזקת פיזית ומנטלית ויודעת שאני חזקה מאי פעם. אז שוב תודה ממעמקי הלב ואין ספק שאגיע שוב והפעם מבחירה 🙂

מירב מימון

לפרטים על טיפול טבעי בבית הבריאות הירשמו כאן:

נגן וידאו

אלירן מתראיין על חופש ובריאות אמיתיים ומעשיים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על ריפוי וביטוי במציאות משתנה

אלירן מתראיין על הדרכים לאושר ובריאות בעולם המודרני

אלירן מתראיין על יצירת שפע של אהבה ובריאות

אלירן מתראיין על התחברות וריפוי דרך הטבע

אלירן מתראיין על ריפוי באמצעות התודעה

אלירן מתראיין על מיניות, עונג, אורגזמה ובריאות

אלירן מסביר על יתרונותיו וסכנותיו של צום מים

נגן וידאו

אחת ולתמיד: אלירן מתראיין על התזונה הבריאה ביותר לבני האדם

הרצאה על הדרכים להיות גם מאושרים וגם בריאים

נגן וידאו

הרצאה על הקשר בין כנות, אותנטיות ובריאות

נגן וידאו

הרצאה מהפכנית על הסיבה והדרך לחיות חיים בריאים

נגן וידאו

תגיות: , , , , , , ,

קטגוריות : משובים והמלצות רפואת העתיד