גוף האדם | מדהים כל-כך | מבנה | שלד | איברים | חלקים | אנטומיה

| | 05/05/2023



גוף האדם מדהים כל-כך

הגוף שלכם הוא מדהים כל-כך, הגוף שלכם הוא כל מה שאתם צריכים, לחיים הכי נפלאים שאי-פעם דמיינתם, אין עוד גוף אחד שיש בו את היכולות שלכם, יש גופים דומים, כמעט זהים, אך אין לאף אחד את שלכם במדויק.

אתם גוף עם צרכים ורצונות, ללא קשר לצרכים והרצונות שלכם, הגוף מבקש את המעט שצריך, לא טיפה אחת יותר, הגוף הרגשי שלכם מבקש לפצות על מה שחסר לו ואתם מפרשים זאת כבקשה של הגוף, אתם מבולבלים, לא מקשיבים עד הסוף, או בכלל.

אתם מגיבים אוטומטית ללא יכולת לעצור, לתת לרגשותיכם ביטוי ואת שהם צריכים ובמקביל לגוף את שלו. אתם ורק אתם מסוגלים לספק את המחסור, ליצור איזון יוצא מן-הכלל, לא מושלם כמספר סטטיסטי של 100%, אך הכי קרוב לשם, ליצור שלמות בבריאתכם את חייכם. תנו לגוף את אשר הוא צריך וזה מעט, מעט מאוד.

זה דורש התמסרות ואהבה, רצון טוב וחמלה, אך מעבר לכל המלים היפות, זה דורש הקשבה, למידת השפה, כבוד אמיתי ולא מזויף, כבוד של שותפים לקרב, שותפים למסע, שותפים לדרך ארוכה, כבוד לכך שהוא שירת וממשיך לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר שאי-פעם אדם אחר, גוף אחר, אפילו אלוהים היו או יהיו שם בשבילכם.

הגוף לא בגד בכם מעולם, הגוף לא נטש אתכם ולא ינטוש אתכם אי-פעם, הגוף ממלא את משימותיו עד שהוא כבר אינו מסוגל עוד. ההתעללות, חוסר האמון, הביקורתיות, הגוף אינו מוותר בקלות. הגוף אינו מוותר בכלל. הוא פשוט קורס קלות, משדר מחלות בכדי שתשימו לב אליו, שיש לו בדיוק כמוכם צרכים ורצונות, לחיות ולממש את עצמו.

בדיוק כמוכם, יצורים נעלים ורוחניים, רגשיים ומופלאים, גם אתם מבקשים שכולנו נדע ואם אנחנו לא מקשיבים לכם, אתם מורדים ופועלים ביצירתיות, שאותה אנו לא תמיד מבינים, אך כל מטרתה למשוך את תשומת ליבנו בדרכים פתלתלות.

אנחנו לבסוף רואים אתכם, אך לרוב תוקפים בחזרה, לא תמיד מקשיבים למה שבאמת אתם מבקשים: אנחנו כאן! תראו אותי! תשתפו איתי פעולה במשחק המופלא הזה שמכונה: חיים!

אני רואה אתכם, אני יודע מה אתה צריכים, אני מבין את הסיבות לכך שאתם פוגעים בי, נועצים בי חצים מורעלים ומתעלמים ממני.

אני הגוף שלכם ואני מבין שאיבדתם שליטה על החיים שלכם, אני מבין שאיבדתם את הקשר עם הטבע הפנימי שלכם, אני מרגיש שאיבדתם כל קשר לייעוד והטבע היוצר, המתבונן באור, הטובל במים זכים, הנוגע באדמת החיים המצמיחה את כל הטוב שאפשרי לכם.

אני יודע את כל זה כי אני מדבר אליכם, בכל שפה אפשרית, בכאב עמום או בלתי נסבל, בגירוד, בפריחה על עורכם, בפצעים פנימיים, בעייפות, בבלבול, אני משדר לכם: “אני כאן! אני אוהב אתכם! אני רוצה לעשות את כל מה שאפשרי בכדי שתגשימו את עצמכם, תממשו את אהבתם ושמחתכם.

עזרו לי לעזור לכם, אני כאן, הלו! אתם שומעים אותי? אני הגוף שלכם, אני החבר הכי נאמן וטוב שלכם, אני אלוהים שמחזיק את נשמתכם יד ביד, לב אל לב, אני לא אוותר עליכם, גם אם וויתרתם עלי ותמשיכו לוותר.

אני אהיה כאן ברגע שתהיו מוכנים. להקשיב. אין לי הרבה לבקש מכם, מלבד צרכים בסיסיים שבעזרתם אוכל לשרת אתכם. לא כמשרת מנוצל ומאולץ, אלא כי גם אני רוצה לחגוג ולהתבטא! אני רוצה לרוץ אתכם לעתים קרובות לאור זריחה ופריחה, רוצה להרגיש את הרוח והחופש המעוררים בנו תחושה של ריחוף.

אני רוצה לרקוד עמכם לעתים קרובות כל-כך, בכל קצב וסגנון אפשריים, אני רוצה לזוז עמכם לאן וכמה שנרצה! אני רוצה להמציא עמכם המצאות בזו אחר זו, המשרתות את אהוביכם, העולם ולבטא את מה שיש לי לתת עמכם לעולם ולאנושות כולה.

אני רוצה לעשות עמכם אהבה, עם כמה שיותר אנשים, בכמה שיותר דרכים, אני רוצה שנרחיב את המעגל של שנינו למעגל של רבים. להקשיב לאחרים אשר יקשיבו לנו וביחד נהפוך לגופים, נשמות, נושמים ומפיצים חמצן ואור לכל אותם ילדים ומתבגרים שכמהים לכך.

אני הגוף שלכם. אם יש אלוהים, אני הוא האלוהות המתבטאת בעיניכם, בליבכם, בכל איבר ותא שבגופכם. נשמו לתוכי, הרגישו אותי, הקשיבו לי, אני כאן לטובתכם, למענכם, אם תרצו או לא, עד לרגע האחרון שלנו ביחד, לא אנטוש, לא אכעס, לא אפסיק לשלוח מסרונים ולהתקשר ולדבר אליכם בכל דרך אפשרית. עד שתסכימו לבקשת החברות שלי, עד שתסכימו לראות בי כחבר, עד שתבחרו ללכת איתי יד ביד במקום להתעלם או להתאגרף.

כמה נפלאים הם החיים לאלו שחיים בשילוב כוחות של הגוף ונשמתם, הם אינם רק נפלאים, אלא הם נעשים לחיים ששווה להתעורר בשבילם, לא רק שווים, אלא מרגשים ועושים חשק להתעורר לפני הזמן, לא רק מרגשים, אלא מאפשרים בכל-כך הרבה דרכים להתבטא וליצור אהבה, לא רק מאפשרים, אלא מחוברים לכל כוחות הטבע הפנימיים והחיצוניים, בנפרדות המאפשרת להתחבר לפי צורך ובחירה.

לא רק מחוברים, אלו הם חיים אשר חלמנו וקראנו עליהם באגדות כשהיינו ילדים, האם אנו מוכנים להשתמש בעצמנו להגשים חלומותינו? או שנמשיך לחכות עד שאחרים יגשימו או יפספסו אותם בשבילנו? או שביחד עם הגוף והנשמה ועם כל נשמה וגוף שרוצים גם וגם וגם? לממש, נממש, מליארדי שמשות קטנות שהופכות לשמש המאירה כול וכול לכול ~

לפרטים על סדנאות בית הבריאות הירשמו כאן:

נגן וידאו

הרצאה של אלירן על חיידקים, פרוביוטיקה והתססה

נגן וידאו

מתי, איך וכמה מומלץ לאכול? הרצאה מכנס של מאות משתתפים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על חופש ובריאות אמיתיים ומעשיים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על הדרכים לאושר ובריאות בעולם המודרני

הרצאה על הדרכים להיות גם מאושרים וגם בריאים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על ריפוי וביטוי במציאות משתנה

אלירן מתראיין על יצירת שפע של אהבה ובריאות

אחת ולתמיד: אלירן מתראיין על התזונה הבריאה ביותר לבני האדם

אלירן מתראיין על התחברות וריפוי דרך הטבע

אלירן מתראיין על ריפוי באמצעות התודעה

אלירן מתראיין על מיניות, עונג, אורגזמה ובריאות

אלירן מסביר על יתרונותיו וסכנותיו של צום מים

נגן וידאו

הרצאה על הקשר בין כנות, אותנטיות ובריאות

נגן וידאו

הרצאה מהפכנית על הסיבה והדרך לחיות חיים בריאים

נגן וידאו

תגיות: ,

קטגוריות : השראה הדדית