סדנת בריאות | אורח חיים בריא | בבית הבריאות



08/04/2023 פורסם על ידי

בית הבריאות - סדנאות וטיפולים

ברוכים הבאים לבית הבריאות שלנו, בו אנו מציעים מגוון רחב של תוכניות לאורח חיים בריא. אנו מבינים שבריאות היא לא רק היעדר מחלה, אלא היא מצב של חיונית אמיתית ורווחה נפשית. אנו מציעים מגוון סדנאות ופעילויות המתמקדות בריפוי טבעי, תזונה טבעית, פעילות גופנית ואיזון רגשי.

סדנאות וטיפולים שאנו מציעים בתכנית הבית

יוגה תרפיה טיפולית: יוגה היא תרגול ששימש במשך מאות שנים כדי לקדם בריאות גופנית ונפשית. מפגשי היוגה הטיפוליים שלנו נועדו לעזור לכם להתמודד עם מתח, חרדה ודיכאון, תוך שיפור הגמישות, הכוח והאיזון הגופני והנפשי. מורתנו ליוגה זמינה למפגשים אישיים ללא תוספת עלות מדי יום לאחר המפגשים הקבוצתיים.

צ’י קונג רפואי: צ’י קונג הוא תרגול סיני עתיק המשלב תנועה, נשימה ומדיטציה כדי לקדם ריפוי ושלווה. מפגשי הצ’י קונג הרפואי שלנו מובלים על ידי מדריכים מנוסים שיכולים לעזור בהפגת כאבים, לחזק את המערכת החיסונית ולקדם בריאות נפשית.

פלדנקרייז: שיטת פלדנקרייז היא סוג של טיפול בתנועה המתמקד בשיפור מודעות הגוף והתנועתיות. מפגשי הפלדנקרייז שלנו נועדו לעזור לכם לנוע בקלות וביעילות רבה יותר, ולהפחית כאב ואי נוחות. 

5 המקצבים: 5 המקצבים הוא תרגול מדיטציה בתנועה שעוזר לכם להתחבר לגוף שלכם, לשחרר מתח, לבטא רגשות ולשפר את הבריאות הנפשית שלכם. מפגשי 5 המקצבים מתקיימים בקצב המתאים והאישי שלכם. סדנאות אלו מועברות על-ידי מדריכים מנוסים שמדריכים אותך בתרגול ועוזרים לכם להעמיק את הקשר שלכם לעצמך.

נשימה מעגלית: חווה ריפוי עמוק עם סדנת הנשימה המעגלית שלנו. המדריכים המנוסים שלנו ילוו אותך בסביבה רגועה כשאתה משחרר חסימות רגשיות ופיזיות באמצעות נשימה מודעת. שחרור רגשות שליליים כמו פחד, כעס ועצב, יעזור לקדם רגיעה, בהירות ושלווה פנימית. הטכניקה העוצמתית שלנו היא כלי יעיל לניהול מתח, חרדה, דיכאון והשגת רמה עמוקה יותר של ריפוי וגילוי עצמי.

צלילים חיים ומרפאים: כוח הריפוי של צלילים בנגינה חיה הוכר במשך מאות שנים. מפגשי צלילי הריפוי החיים שלנו משתמשים בכוח הצלילים כדי לקדם הרפיה, להפחית מתח ולשפר את הרווחה הכללית.

מדיטציה יומיומית: מדיטציה היא כלי רב עוצמה לקידום רווחה נפשית ורגשית. מפגשי המדיטציה שלנו מובלים על ידי מדריכים מנוסים שיכולים לעזור לכם לפתח תרגול מדיטציה קבוע ולחוות את היתרונות הרבים של מדיטציה.

טיולים יומיומיים בטבע וביער: לבילוי בטבע הוכח שיש מגוון של יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים. הטיולים היומיומיים שלנו בטבע וביער מאפשרים לכם להתחבר לטבע, להתאמן ולחוות את כוחו המרפא של עולם הטבע.

הליכה יומית בזריחה ובשקיעה: הליכה בזריחה ובשקיעה היא דרך רבת עוצמה להתחבר למקצבי הטבע והחיים ולקדם רווחה גופנית ונפשית. הטיולים היומיים שלנו עם הזריחה והשקיעה מאפשרים לכם לחוות את היופי של עולם הטבע ולהתחיל או לסיים את היום שלכם בתחושה של רוגע ושלווה.
רחצה במעיינות טבעיים: מעיינות טבעיים הם מקור לריפוי והתחדשות. הרחצה שלנו במעיינות טבעיים מאפשרת לכם לחוות את כוח הריפוי של מים טבעיים, להרפות את הגוף והנפש שלכם ולקדם רווחה כללית.

הליכה יומית: הליכה היא אחת מצורות האימון הקלות והיעילות ביותר. מפגשי ההליכה שלנו נועדו לעזור לכם לבצע את הפעילות הגופנית שאתם צריכים כדי להישאר בריאים, תוך כדי הנאה מהיתרונות הרבים של בילוי באוויר הצח ובנופים הייחודיים של הרי הגליל הירוקים והנופים עד הרי הגולן ועד חופי הים התיכון.

כתיבה יצירתית: כתיבה יכולה להיות כלי רב עוצמה לביטוי עצמי וצמיחה אישית. מפגשי הכתיבה היצירתית שלנו מאפשרים לכם לחקור את המחשבות והרגשות שלכם, לפתח את כישורי הכתיבה שלכם ולנצל את הפוטנציאל היצירתי שלכם.

פסיכודרמה קבוצתית: פסיכודרמה היא סוג של טיפול המשתמש במשחקי תפקידים כדי לעזור לאנשים לחקור את מחשבותיהם ורגשותיהם בסביבה בטוחה ותומכת. מדריכים מנוסים מובילים אתכם לחקר פנימי והשגת תובנות לגבי רגשות, מערכות יחסים ולפתח מודעות עצמית. אלו חוויות רבות עוצמה עבור אנשים המתמודדים עם חרדה, דיכאון, טראומות והתמודדויות נפשיות אחרות.

אימון אירובי יומי: אימון אירובי חיוני לשמירה על בריאות הלב וכלי הדם והכושר הכללי. האימונים האירוביים היומיים שלנו נועדו לעזור לכם לבצע את הפעילות הגופנית הדרושה לכם כדי להישאר בריאים, תוך כדי הנאה מהיתרונות הרבים של פעילות גופנית אירובית.

ריקוד חופשי: ריקוד הוא דרך מהנה ומרגיעה להתאמן ולהביע את עצמך. מפגשי הריקוד היומיומיים שלנו מאפשרים לכם להניע את הגוף שלכם, להשתחרר ממתח ורגשות חסומים וליהנות מהיתרונות של תנועה וביטוי עצמי.

תנועה מדיטטיבית: תנועה מדיטטיבית משלבת את היתרונות של מיינדפולנס ותנועה. מפגשי התנועה המדיטטיביים שלנו נועדו לעזור לכם למקד את המודעות, להפחית מתח ולשפר את הרווחה הכללית שלכם באמצעות תרגילי תנועה עדינים ותשומת לב.

הדרכה להכנת מזון בריא: ההרצאות וההדרכה שלנו מספקות מידע ומיומנויות חשובות לחיים בריאים. אנו מציעים הדרכה על שימוש במכשירים כגון בלנדרים, מסחטות מיצים ומעבדי מזון כדי לעזור לכם להכין ארוחות בריאות וטעימות. כמו כן, אנו מספקים הדרכה על הכנת מזון מותסס, הנבטת זרעים, בישול בריא של ירקות, הכנת ארוחות בוקר טעימות ומזינות מפירות וזרעים והכנת ארוחות צהריים וערב משביעות ומזינות מקטניות ודגנים.

הרצאות לרפואת הנפש והרגש: אנו מלמדים ומדריכים כיצד לשמור על איזון נפשי ורגשי כדי לעזור לכם להתמודד עם מתח, חרדה ודיכאון. אנו מספקים גם הדרכה לשליטה באכילה רגשית כדי לעזור לכם לפתח מערכת יחסים בריאה יותר עם אוכל.

סדנאות שמש: סדנאות השמש היומיות שלנו מספקות הזדמנות ליהנות מהיתרונות של חשיפה מבוקרת לשמש. חשיפה לאור השמש חיונית לייצור ויטמין D, החשוב לבריאות העצם ולתפקוד החיסון. הסדנאות שלנו מספקות סביבה בטוחה ומבוקרת לחשיפה לשמש, ומאפשרות לכם ליהנות מהיתרונות הרבים של אור השמש ללא סיכונים של חשיפת יתר.

ליווי אישי יומיומי

אנו מבינים שדאגה למצבכם הנפשי ולרווחה הכללית חשובה לא פחות מטיפול בבריאותכם הגופנית. לכן אנו מציעים ליווי אישי יומיומי על ידי צוות מדריכים מנוסים שיבדקו לשלומכם על מנת לוודא שאתם מרגישים במיטבכם. צוות המדריכים שלנו יעבוד עמכם כדי ליצור תוכנית בריאות אישית שתענה על הצרכים והמטרות הספציפיות שלכם. הם יהיו איתך בכל שלב של הדרך, ויספקו תמיכה והכוונה למען בריאותך ואושרך. בין אם אתם זקוקים לעזרה בשחרור מתח וחרדה, שיפור הרגלי השינה שלך או פשוט שמירה על מוטיבציה, צוות המדריכים שלנו כאן כדי לעזור.

טיפול רגשי ואישי

מרכז הבריאות שלנו מציע גם אפשרות לטיפול רגשי אישי מעמיק. המטפלים המנוסים שלנו יכולים לעזור לכם לחקור את המחשבות והרגשות שלכם, לפתח מיומנויות התמודדות ולעבוד דרך בעיות רגשיות שעשויות להשפיע על הרווחה הנפשית והאיזון הרגשי שלכם בהמשך החיים. מפגשי עומק אלו ניתנים בסבסוד בית הבריאות לסשנים של שעה ויותר מספר פעמים בשבוע. 

3 ארוחות מותאמות אישית

במרכז הבריאות שלנו, אנו מאמינים שאוכל בריא הוא חלק מהותי מאורח חיים בריא. אנו מתחילים בפגישה בעת הגעתכם כדי לדון ביעדי הבריאות ובדרישות התזונתיות שלכם. אנו מתאימים ארוחות שהן גם בריאות וגם טעימות. השפים והמטפלים המנוסים שלנו יקשיבו לכל בקשה אישית כדי ליצור שלוש ארוחות המותאמות למצבך הבריאותי ולהעדפותיך האישיות. הארוחות שלנו עשויות מחומרי גלם צמחיים, טריים, אורגניים ומגידולים מקומיים כדי להבטיח תכולה וטעם תזונתיים מקסימליים. השפים שלנו משתמשים בטכניקות בישול מסורתיות ומתקדמות כדי ליצור ארוחות טעימות ובריאות שיזינו את גופכם ואת בלוטות הטעם שלכם. בין אם אתם מחפשים לאזן מצב בריאותי ספציפי, לרדת במשקל או פשוט לאכול בריא יותר, תוכנית התזונה המותאמת אישית שלנו יכולה לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. 

אנו מחויבים להצלחתכם

מרכז הבריאות שלנו מציע מגוון רחב של סדנאות ופעילויות המיועדות לקידום רווחה גופנית, נפשית ורגשית. מיוגה ומדיטציה ועד הליכה בטבע והדרכה לכנת ארוחות בריאות, כל משתתף בוחר את החוויות המתאימות לו ולמצבו. אנו מאמינים שאורח חיים בריא חיוני לחיים מספקים ומאושרים, ואנו מחויבים לעזור לכם להשיג את יעדי הבריאות הגופנית והנפשית שלכם, מכל הלב.

 

לפרטים על סדנאות בית הבריאות הירשמו כאן:

נגן וידאו

הרצאה של אלירן על חיידקים, פרוביוטיקה והתססה

נגן וידאו

מתי, איך וכמה מומלץ לאכול? הרצאה מכנס של מאות משתתפים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על חופש ובריאות אמיתיים ומעשיים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על הדרכים לאושר ובריאות בעולם המודרני

הרצאה על הדרכים להיות גם מאושרים וגם בריאים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על ריפוי וביטוי במציאות משתנה

אלירן מתראיין על יצירת שפע של אהבה ובריאות

אחת ולתמיד: אלירן מתראיין על התזונה הבריאה ביותר לבני האדם

אלירן מתראיין על התחברות וריפוי דרך הטבע

אלירן מתראיין על ריפוי באמצעות התודעה

אלירן מתראיין על מיניות, עונג, אורגזמה ובריאות

אלירן מסביר על יתרונותיו וסכנותיו של צום מים

נגן וידאו

הרצאה על הקשר בין כנות, אותנטיות ובריאות

נגן וידאו

הרצאה מהפכנית על הסיבה והדרך לחיות חיים בריאים

נגן וידאו
תגיות: ,

קטגוריה: ,