חוות אלומות | מחיר | מחירים | ניקוי רעלים | אן ויגמור | שיטת אן ויגמור



05/04/2023 פורסם על ידי

חוות אלומות מחיר סדנא לניקוי רעלים לעומת חוות בית הבריאות

מצפה אלומות כוללת מרחב בריאות יוצא דופן בהשקעתו, חדרי אירוח מרווחים עם נוף מדהים לכנרת והרי הגולן, סדנאות בריאות בחוות אלומות קבוצתיות עם יחס אישי סבלני ומקצועי. בחוות הבריאות אלומות תכניות ליווי אישיות ברמה הגבוהה ביותר, עם התאמה תזונתית, בריאותית ונפשית.

בחוות בית הבריאות בקיבוץ תובל חדרי אירוח באווירה כפרית, פשוטים וצנועים יותר, חורש גלילי ירוק ופורח. בחוות הבריאות תכניות המותאמות אישית לכל אחד מהמתארחים בהתאם למצבם וצוות של יותר מ-20 מדריכים המלווים אותם מרגע הגעתם למקום ועד לרגע עזיבתם, כך שמקבלים את התמיכה האידיאלית להצלחתם בתהליך הריפוי והכלים שלוקחים עמם הביתה.

חוות אלומות לניקוי רעלים לפי שיטתה של אן ויגמור ומרכז הבריאות היפוקרטס

שיטת אן ויגמור היא תוכנית בריאות טבעית המדגישה מזונות חיים (Raw-Food) גולמיים, ובמיוחד מיץ עשב חיטה ומיצים מנבטים ירוקים, כמו גם חוקנים וטכניקות ניקוי רעלים אחרות. השיטה פותחה על ידי מחנכת הבריאות והסופרת ילידת ליטא אן ויגמור (1909-1994) בשנות ה-60, והיא מבוססת על אמונתה שלגוף יש יכולת מולדת לרפא את עצמו אם נותנים לו התנאים הנכונים. תורתה של ויגמור הושפעה מחוויותיה האישיות, כולל החלמתה מסרטן באמצעות דיאטת מזונות חיים (Raw-Food) ושיטות ריפוי טבעיות אחרות.

מרכז הבריאות של פלורידה היפוקרטס, הממוקם בווסט פאלם ביץ’, פלורידה. המרכז הוקם כמקום בו אנשים יכלו ללמוד על היתרונות של דיאטת ה-raw food ושיטות בריאות טבעיות אחרות. כיום, מכון הבריאות של פלורידה היפוקרטס ממשיך לקדם את שיטת אן ויגמור, ומציע ריטריטים, סדנאות ותוכניות חינוכיות לאנשים המבקשים לשפר את בריאותם ורווחתם באמצעים טבעיים.

 

מחירים למרכז הבריאות וניקוי הרעלים היפוקרטס

נכון לספטמבר 2021, המכון הציע תוכניות במחירים שנעו בין $1,795 לתוכנית של שלושה שבועות ועד $6,995 עבור תוכנית בת תשעה שבועות.

אני ממליץ לבחון טיפול אישי במרכז בית הבריאות אשר מעניק מסגרת טיפולית מנוסה ומותאמת אישית לטיפול טבעי אפקטיבי ומקיף. קראו את הסיפור האישי שלי עם קיבוץ אלומות בעת היווסדה של חוות הבראות מצפה אלומות והקמתו של בית הבריאות כעבור מספר שנים.

לפרטים על טיפול טבעי במחלות הירשמו כאן:

נגן וידאו

הרצאה של אלירן על חיידקים, פרוביוטיקה והתססה

נגן וידאו

מתי, איך וכמה מומלץ לאכול? הרצאה מכנס של מאות משתתפים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על חופש ובריאות אמיתיים ומעשיים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על הדרכים לאושר ובריאות בעולם המודרני

הרצאה על הדרכים להיות גם מאושרים וגם בריאים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על ריפוי וביטוי במציאות משתנה

אלירן מתראיין על יצירת שפע של אהבה ובריאות

אלירן מתראיין על התחברות וריפוי דרך הטבע

אחת ולתמיד: אלירן מתראיין על התזונה הבריאה ביותר לבני האדם

אלירן מתראיין על ריפוי באמצעות התודעה

אלירן מתראיין על מיניות, עונג, אורגזמה ובריאות

אלירן מסביר על יתרונותיו וסכנותיו של צום מים

נגן וידאו

הרצאה על הקשר בין כנות, אותנטיות ובריאות

נגן וידאו

הרצאה מהפכנית על הסיבה והדרך לחיות חיים בריאים

נגן וידאו
תגיות: ,

קטגוריה: