סדנאות בריאות | מרכז בריאות | הנפש | הגוף | שורשים לריפוי והתחזקות

| | 11/04/2019



סדנאות בריאות | מרכז בריאות | הנפש | הגוף | שורשים לריפוי והתחזקות

התמודדות עם מחלה היא דבר שלאף אדם אינו פשוט וקל! אדם חולה מבקש לעצמו הקלה, רווחה, בריאות. מבקש להיות רחוק מבתי חולים, מתרופות ומרופאים. מעטים המתמודדים עם אתגר בריאותי וחולי, מעלים בדעתם שניתן כבר עכשיו לחלום ולבקש לעצמם להיות קרובים לטבע, למזון אמיתי, לאוויר נקי ותמיכה אופטימלית להתחזקות מידית עבור החלמה מהירה.

לעתים קרובות כל-כך, ציות עיוור להמלצות רופאים מוביל לתלות, להחמרה ולעיתים להידרדרות של ממש. שגרת החיים היומיומית בבית ובעבודה, אצל הרוב המכריע, כולל דפוסי אכילה, חוסר בתנועה, מתח נפשי מצטבר המהווים תנאי גידול לחולי ולרוב אף את הסיבה להיווצרותה. ההתמודדות המשפחתית עם החולי המורכב והבריאות המתדרדרת, משפיעים על כולם. השפעה המוסיפה למתח האישי ולקבלת החלטות תחת לחץ ובעקבות כך שגויות.

ובדיוק לשם כך, לשם האפשרות שאנשים המתמודדים עם מחלה יזכו לקבל את כל התנאים כדי להשיג ריפוי אמיתי, יצאתי למסע, גדוש אתגרים כדי להקים את המסגרת האופטימלית להחלמה ושינוי כיוון מחולי לבריאות, מחולשה להתחזקות, מהחמרה להשתפרות, מדעיכה לחיוניות ושמחה.

אני, אלירן דה-מאיו, ביחד עם צוות נרחב ומסור, השקענו אלפי שעות במהלך העשור האחרון לתכנון, כתיבה ויצירה של בית בריאות אמיתי! והנה הוא לפניכם: מרכז הבריאות הראשון מסוגו והיחיד מסוגו בישראל. מקום שבו לפני הכול, תרגישו בבית – מוגנים, רצויים וראויים לכל תשומת הלב והתמיכה האנושית לה אתם זקוקים.

https://www.demayo.co.il/Medicine.Home/

מתי קרה לכם שהתאימו בעבורכם תפריט מדוקדק לפרטים הכי קטנים ושהכינו אותו בעבורכם מדי יום במשך מספר שבועות או חודשים? תנסו להרגיש כמה אושר וחיוניות מתעוררים בכם ובגופכם רק מעצם המחשבה על האפשרות. במרכז הבריאות תמצאו צוות מקצועי, המבשל מנות המתואמות בדקדקנות לצרכים הרפואיים והבריאותיים האישיים וייחודיים לכם בלבד.

תחוו פעילות ותנועה המתאימים לצורך ולקצב הייחודי שלכם – הליכה, ריצה, שחייה, טיולים ממושכים בטבע. ריקוד, יוגה וצ’י-קונג ועוד מגוון של תנועות שיזיזו את הגוף שלכם – בהנאה, ברצון, בשמחה ובאווירה שמאפשרת לכם לזוז כפי שלא זזתם כבר הרבה מאוד זמן.

במרכז הבריאות, תהיו עסוקים מזריחה ועד שעת ערב מאוחרת בתנועה ועשייה פיזית, רגשית ורוחנית. מגוון תהליכים שיעניקו לכם, לגופכם, נפשכם ונשמתכם רפואה מסוג חדש המאפשרת ריפוי מתמשך – בסדנאות ומעשים מבריאים.

במרכז הבריאות שלנו כל יום נחווה כשבוע. ההתקדמות וכמות החוויות אותן תפגשו יאיצו את תהליך ההבראה ויעודדו השלה של דפוסים מיותרים. כל יום שעובר, “הבטריה” נטענת, מאגרי האנרגיה מתמלאים, הגוף מתרוקן מרעלים ומייצר מזג פנימי בריא וחדש.

אנו ערוכים בדיוק בשבילך, אנו מלווים ומטפלים באנשים המתמודדים עם מצבי בריאות מורכבים עד מורכבים מאוד, כאלו שהרפואה איבדה תקוותם לגביהם או שאין לה פתרונות להציע או שהפתרונות המוצעים אינם מאפשרים החלמה או שיפור, אלא אך ורק עיכוב בהחמרה – שהיא רק עניין של זמן. תתמלא/י כאן בתקווה רבה.

במרכז הבריאות אנו תומכים פיסית, רגשית ונפשית, בכל אדם המבקש לשנות את אורחות חייו, לטעון את גופו ונפשו באנרגיות מבריאות, כדי להחזיר לחייו את האחריות, הבהירות, השלווה והכוח לקבל את ההחלטות האישיות, הנכונות בעבורו להמשך הדרך בחיים.

התהליך כולו מותאם אישית, כל חלק וחלק בו – תזונה, תוספים, עזרים לנפש ולשינה ההכרחיים במדויק עבורך. התהליך מבוסס על ניסיון מצטבר של מאות מקרים ואנשים שבאו להירפא, להתחזק וללמוד בריאות, בגילאי 19 עד 90, במצבי חולי מאוד שונים האחד מהשני.

התהליך כולו מבוסס על סגולותיו ויכולותיו של הגוף להירפא, ויכולותיה של הנפש להתבהר ולהשתחרר ממטענים שליליים ומהתמכרויות.

התרופה שאנו נותנים היא למידת הדרך, הקשבה ללב, התחזקות מתמדת על-ידי זמן מקודש המוקדש במלואו לאדם מעצמו לעצמו ומאיתנו בעבורו.

כשתצאו מכאן, תצאו עם מאגר בלתי נדלה של כלים המבטיחים ריפוי עמוק ומן היסוד, כלים שהטמעתם מדי יום בזמן השהות ותמשיכו להטמיע מדי יום עם חזרתכם הביתה.

https://www.demayo.co.il/Medicine.Home/

מרכז הבריאות הוקם בשנת 2015 ומנוהל על-ידי אלירן דה-מאיו ומתופעל על ידי צוות נרחב. התארחו בו מאות אנשים בתכניות אישיות וממושכות, החל משבוע יחיד ועד 5 חודשים רצופים.

אין כאן 100% הצלחה והעלויות הן גבוהות יותר מאשר ייעוץ או טיפול חד-פעמיים בקליניקות פרטיות. ההצלחות שלנו חסרות תקדים במחלות חשוכות מרפא ובאחוזי הצלחה גבוהים מאוד, במחלות כרוניות שכיחות. המכלול המקצועי הכולל: ידע, ניסיון, הדרכה והפנמה למניעה ושימור הבריאות לאורך זמן, אלו משתלמים ושווים לכל אדם המעוניין להקדיש את הזמן והמשאבים היקרים שלו, לבריאותו ולחייו החד-פעמיים והיקרים לו יותר מכל.

התכנית הבסיסית במרכזנו להתנסות, למידה והפנמה נפרשת על 3 שבועות רצופים. היא מיועדת להשגת תוצאות וחשוב מכל, להטעמת התנהגויות, דפוסי אכילה ושינויים מרעננים ומבריאים עבור המשך החיים.

הייחודיות שלנו היא בתכניות ארוכות של חודש ועד 5 חודשים רצופים או לסירוגין. תכניות אלו מיועדות לריפוי מלא או משמעותי ביותר במחלות מורכבות המצריכות יותר זמן וסבלנות.

אנו מקווים ומאחלים שתהיו נבונים מספיק כדי להגיע אלינו בזמן הנכון.
קחו את עצתנו: אין השקעה חכמה יותר כלכלית, משפחתית ואישית עבורכם מאשר לקחת את עצמכם עכשיו לתהליך ספציפי וייחודי שכזה, למרחב שייתן לכם את כל התנאים להחלמה אופטימלית, כזה שיעזור לכם לתפוס את החולי בדיוק בזמן הנכון כדי להצליח לעשות את השינויים הנדרשים ולעצור אותו, לא ברגע של יאוש ואיבוד התקווה, אלא ברגע שיש בכם עדיין חיוניות ובכוחות עצמכם.

לא היה מקום כזה בישראל. זהו נס וחלום שמתגשמים. ובכל יום עם כל חולה שנמצא כאן בתהליך הריפוי אנחנו מגשימים חזוננו עוד ועוד. גם אתם יכולים להגשים את הבריאות לה אתם מייחלים עבורכם ועבור משפחותיכם.

כל אדם בישראל צריך לדעת על המקום הזה, כל רופא ומטפל נטולי אינטרסים צריכים לדעת שמקום כזה חי וקיים ולעשות בו שימוש במקרים שבהם אין בידיהם ובתנאים שהם מציעים את האפשרות לעזור בצורה מספקת.


להרשמה וקבלת פרטים מלאים על התכניות בבית הבריאות: https://www.demayo.co.il/Medicine.Home/


תגיות:

קטגוריות : רפואת העתיד