מצפה אלומות | חוות אלומות | קיבוץ אלומות | מחירים | ניקוי רעלים | חוות דעת



27/03/2018 פורסם על ידי

 

מצפה אלומות היא חוות בריאות הנמצאת בקיבוץ אלומות שבצפון הארץ, מספר דקות נסיעה מטבריה ומאזור התעשייה צמח.

חוות הבריאות מצפה אלומות מתמחה בטיפול טבעי ומשלבת טכניקות טיפול אינטגרטיביות כמו רפואת צמחים, תזונה טבעית, צום מיצים, אקופונקטורה, עיסויים ועוד.. המתארחים מקבלים טיפולים פרטניים ומותאמים אישית לפי הצרכים שלהם.

המתארחים מגיעים למתחם פסטורלי ושקט הממוקם בגליל התחתון, ומתארחים בחדרים נעימים ומאובזרים הכוללים מיטה נוחה, מזגן, מקלחת ושירותים פרטיים. כל החדרים מאובזרים בכל אשר נדרש לחווית אירוח נעימה ושלווה.

המטבח בחוות הבריאות מצפה אלומות מתמחה בתזונה טבעית וצמחונית, ומציע מגוון של תפריטים טבעיים ובריאים המתאימים למטופלים ולמתארחים השונים.

אני ממליץ לבחון טיפול אישי במרכז בית הבריאות אשר מעניק מסגרת טיפולית מנוסה ומותאמת אישית לטיפול טבעי אפקטיבי ומקיף. קראו את הסיפור האישי שלי עם אלומות בעת היווסדה והקמתו של בית הבריאות כעבור מספר שנים.

רוני קובן באלומות | חוות דעת עיתונאית על מצפה אלומות

תיעוד מרתק של עיתונאי מוביל התארח בחוות הבריאות מצפה אלומות במסגרת התכנית יוצאים מהכלל ושיתף על החוויה האישית שלו במקום. הוא מתאר שם את הסיפורים האישיים של האורחים ואת אלו שבאים לצום כדי להיות בריאים יותר.

הטיפול הטבעי בסוכרת בחוות הבריאות מצפה אלומות

ניסוי הסוכרת הגדול שבוצע בחוות הבריאות מצפה אלומות חשף את האפשרויות הרבות שיש לטיפול במחלת הסוכרת באופן טבעי.

סדנת ניקוי רעלים במצפה אלומות

סדנת הדגל של חוות אלומות מבוססת על צום מיצים ירוקים, מיץ עשב חיטה ונבטים ירוקים המיועדים לניקוי רעלים מעמיק בסדנא אפקטיבית להחלמה ממחלות כרוניות. ניקוי הרעלים באמצעות צום מיצים וניקוי הרעלים באמצעות עשב חיטה הופכים את התכנית לאפקטיבית במיוחד.

צום מיצים במצפה אלומות

צום המיצים מיועד לאורחים מסוימים למשך כל השבוע או מספר שבועות כדי להשיג תוצאות אפקטיביות של איזון וריפוי סוכרת ומחלות אחרות. לאורחים אחרים צום המיצים מתמשך יממה אחת עד שתיים בלבד כחלק משאר התכנית.

תכנית, דיאטה ותפריט באלומות

תכנית מבוססת סדנאות גוף ונפש, המאפשרת ירידה במשקל ודיאטה מבוססת צום מיצים ומזונות ירוקים אורגניים ובריאים.

מצפה אלומות מחירים ועלויות

במצפה אלומות חדרים ברמות שונות המתומחרות באופן מותאם לחווית האירוח. המחירים נעים בין 5,000-8,000 ש”ח לתכנית של שבוע.

סדנאות במצפה אלומות

הרצאות וחוגים בנושא כושר, תזונה טבעית ורפואה אלטרנטיבית.

טיפולים במצפה אלומות

הטיפול המומלץ בחוות אלומות מבוסס הידרוקולוניק לשטיפת וניקוי המעיים, התעמלות לימפטית, מזון טבעי חי, צום מיצים ועשב החיטה.

מזג אוויר במצפה אלומות

הטמפ’ הממוצעת רוב השנה מעל 15 מ’ וברוב חודשי השנה שבקיץ מעל 25 מ’ ובחודשי הקיץ עצמם 30 מ’ בממוצע. מיעוט הגשמים והטמפרטורות הגבוהות הופכות את השהות במצפה אלומות לנעימה עבור המתקשים בתנאי קור ומזג אוויר חורפי.

חוות דעת וביקורת על מצפה אלומות

חוות הבריאות פועלות מעל 20 שנים ומציעה תכניות אפקטיביות לשינוי באורח החיים וניקוי רעלים מהגוף. רבים מהמשתתפים ממליצים מאוד על החוויה ורואים בה משנת חיים. מצפה אלומות עברה שינויים רבים מיום היווסדה, בכל הקשור לסדנאות, התפריטים והצוותים המובילים. בשנת 2022 נרכשה ממייסד החווה (ג’רי מינץ) והתכניות לעתיד אינן ידועות. בית הבריאות שהוקם על-ידי אלירן דה-מאיו, אחד מאנשי הצוות החלוצי של אלומות, ניתן למצוא תכנית שונה וברוח חדשה מזו של מצפה אלומות. התכניות בבית הבריאות ממוקדת יותר בטיפול הפרטני והמותאם אישית באופן מעמיק, גופני ורגשי, זאת בשונה מסדנאות המתקיימות במצפה אלומות ובהן עשרות משתתפים ללא מעקב וטיפול אישי מעמיק.


קראו מאות המלצות על בית הבריאות וסדנת ניקוי הרעלים ממטופלים אשר החלימו לחלוטין או שיפרו את איכות חייהם באופן שהם עצמם ורופאיהם אפילו לא העזו לדמיין.

לפרטים על בית הבריאות, מסגרת טיפולית אפקטיבית וטבעית למחלות כרוניות, לחצו כאן.

טלפון וואטסאפ: 058-4-818-518



תגיות:

קטגוריה: