וולנס | וולנס הרזיה | וולנס רמת החייל | וולנס ניקוי רעלים | מרכז בריאות ויופי



28/03/2018 פורסם על ידי

 

מרכז בריאות ויופי וולנס Wellness בישראל

מרכז בריאות וקליניקה לרפואה טבעית, עם מעל 30 שנות ניסיון. המרכז נחשב ליוקרתי ומספק טיפולים ותוכניות בריאות טבעיות לשיפור בריאותם של אנשים. במרכז ציוד חדיש וצוות המורכב ממטפלים שונים כגון: נטורופתים, מדקרים בדיקור סיני ויועצים אלטרנטיביים לשיטות שונות לניקוי רעלים. בשונה מביקורים מזדמנים וייעוץ מרחוק, מרכז בית הבריאות מציע תכניות אירוח של שבוע ומספר שבועות רצופים לטיפול בריאותי מעמיק ויסודי.

תכנית הרזייה וחיטוב הגוף במרכז וולנס

התכנית מבוססת על התאמה של דיאטה אישית לכל מטופל.

תוכנית הרזיה היא תוכנית שנועדה לעזור לאדם להשיג ולשמור על משקל בריא. התוכנית כוללת בדרך כלל שילוב של שינויים תזונתיים, פעילות גופנית ושינוי התנהגות כדי לעזור לאנשים לרדת במשקל בצורה בטוחה ויעילה.

המרכיבים הספציפיים של תוכנית הרזיה עשויים להשתנות בהתאם לצרכים ולהעדפות אישיות, אך הם כוללים בדרך כלל:

הגדרת יעדי הרזיה ריאליים: זה כרוך בהגדרת יעד ירידה במשקל שהוא בר השגה ובר קיימא.

אימוץ תזונה בריאה: זה כולל הפחתת צריכת הקלוריות, הגבלת מזון מעובד וסוכר, והגברת הצריכה של מזונות עתירי רכיבים תזונתיים כגון פירות, ירקות וחלבון מקטניות ודגנים.

הגברת הפעילות הגופנית: זה כרוך בשילוב פעילות גופנית קבועה בשגרה היומיומית, כגון הליכה, ריצה או הרמת משקולות.

מעקב אחר ההתקדמות: זה כולל מעקב קבוע אחר משקל ומדידות, והתאמת התוכנית לפי הצורך.

חיפוש תמיכה: זה כולל חיפוש תמיכה מחברים, משפחה ואנשי מקצוע בתחום הגוף והנפש כדי לשמור על מוטיבציה ואחראית.

חשוב לציין שתוכניות הרזיה צריכות להיות מותאמות לצרכים האישיים ולמצבים רפואיים, וצריכות להיעשות בהנחיית אנשי מקצוע מנוסים. שיטות הרזיה מהירות או קיצוניות יכולות להיות מסוכנות ועלולות להוביל לסיבוכים בריאותיים ארוכי טווח. תוכנית הרזיה בטוחה ויעילה צריכה להתמקד בביצוע שינויים ברי קיימא באורח החיים שניתן לשמר לאורך זמן.


קולון הידרותרפיה במרכז וולנס

שטיפת המעי הגס מיועדת לניקוי בטוח יחסית ללא כאבים ובאמצעות מים נקיים וחמימים ללא כימיקלים. הטיפול מתבצע בשכיבה על הגב כאשר המטופל מכוסה.

הידרותרפיה של המעי הגס, הידועה גם בשם השקיית המעי הגס או ניקוי המעי הגס, היא הליך הכולל החדרת מים או נוזלים אחרים לתוך פי הטבעת והמעי הגס כדי לשטוף פסולת ורעלים.

התרגול של הידרותרפיה במעי הגס קיים כבר מאות שנים, וכמה מהתומכים טוענים שהוא יכול לשפר את העיכול, להגביר את המערכת החיסונית ולקדם בריאות ורווחה כללית. עם זאת, ישנן עדויות מדעיות מוגבלות התומכות בטענות אלו, והבטיחות והיעילות של הידרותרפיה במעי הגס עדיין נושאים לוויכוח בין אנשי מקצוע בתחום הבריאות.

למעשה, ארגונים רפואיים רבים ומומחים אינם ממליצים על הידרותרפיה במעי הגס למטרות בריאותיות. האגודה האמריקאית לגסטרואנטרולוגית, למשל, קובעת שאין ראיות מדעיות התומכות בשימוש בהידרותרפיה של המעי הגס לניקוי רעלים או יתרונות בריאותיים אחרים. בנוסף, ההליך טומן בחובו סיכונים, כולל ניקוב של המעי הגס, זיהום וחוסר איזון אלקטרוליטים.

במקום הידרותרפיה במעי הגס, אנשי מקצוע בתחום הבריאות ממליצים בדרך כלל על תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה והידרציה נכונה כדרכים לקידום בריאות מערכת העיכול ולסילוק פסולת מהגוף. במקרים בהם עצירות או בעיות עיכול אחרות נמשכות, ניתן להמליץ על התערבויות רפואיות כגון טיפול תרופתי או קולונוסקופיה.

לסיכום, הידרותרפיה במעי הגס אינה מומלצת בדרך כלל למטרות בריאותיות, ואנשים צריכים להתייעץ עם מטפל מנוסה לפני שהם עוברים כל סוג של הליך ניקוי המעי הגס. במרכז בית הבריאות אנו משתמשים בשטיפות של המעי הגס בזמן ליווי אישי של צומות מים ממושכים.

עירוי וויטמינים ומינרלים במרכז וולנס

עירויים אלו נחשבים לשנויים במחלוקת ומוצעים במרכז וולנס בתמהיל המותאים לכל מטופל באפן אישי ובהזרקה ישירה. משך הטיפול כחצי שעה ואינו מלווה בכאב. העירויים המומלצים ביותר הינם: ויטמין C, ברזל ושילובים שונים של ויטמינים ומינרלים לחיזוק מערכת החיסון, האנרגיה ובריאות העור. במרכז בית הבריאות אנו משתמשים בצומות ממושכים לצורך התחדשות רקמות המעי ושיפור הספיגה באופן מקסימלי מכל מזון שאנו אוכלים. 

טיפול אוזון O₃

שיטה יחסית חדשה לטיפול ממוקד בכאבים. הגז נחשב למחטא עוצמתי נגד וירוסים, חיידקים ופטריות ובאמצעות החדרתו לגוף נטען שהוא מרחיב את כלי הדם, ממיס שומנים ומחזק את הגוף על כל חלקיו השונים. 

הטיפול מבוסס על החדרת גז אוזון לגוף למטרות טיפוליות. גז אוזון הוא צורה מאוד תגובתית של חמצן ששימשה למצבים רפואיים שונים, כולל זיהומים כרוניים, כאבים ודלקות.

ישנן מספר שיטות למתן אוזון, לרבות הזרקה, הנפוח ויישום מקומי. טיפול באוזון נחשב לעבוד על ידי הגדלת רמות החמצן בגוף, שיפור זרימת הדם וחיזוק המערכת החיסונית.

חלק מהתומכים בטיפול באוזון טוענים כי ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון רחב של מצבים, כולל סרטן, איידס, טרשת נפוצה ודלקת פרקים. עם זאת, ישנן עדויות מדעיות מוגבלות התומכות בטענות אלו, והבטיחות והיעילות של טיפול באוזון עדיין נחקרות.

לטיפול באוזון יכולות להיות תופעות לוואי, כולל שיעול, כאבים בחזה וקוצר נשימה. זה יכול גם לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, והיו דיווחים על סיבוכים חמורים, כולל מוות, הקשורים לטיפול באוזון.

לסיכום, בעוד שלטיפול באוזון עשוי להיות יתרונות טיפוליים פוטנציאליים, הבטיחות והיעילות שלו עדיין בבדיקה, ויש לתת אותו רק בהנחייתו של מטפל מנוסה ומיומן.

טיפול בפלזמה PRP לסיוע לחידוש צמיחת השיער ומניעת התקרחות

טיפול ב-PRP (פלסמה עשירה בטסיות) כולל לקיחת דם מהמטופל ועיבודו לריכוז טסיות הדם וגורמי הגדילה. הפלזמה המעובדת הזו מוזרקת בחזרה לגופו של המטופל כדי לקדם ריפוי והתחדשות.

טיפול PRP נמצא בשימוש נפוץ ברפואת ספורט ואורתופדיה כדי לסייע בריפוי פציעות והפחתת דלקת. הוא שימש גם למטרות קוסמטיות, כגון שיפור מראה העור.

בעוד שמחקרים מסוימים מצביעים על כך ש-PRP עשוי להיות יעיל במצבים מסוימים, כגון דלקת מפרקים ניוונית, דלקת גידים וסוגים מסוימים של נשירת שיער, העדויות עדיין מוגבלות ויש צורך במחקר נוסף כדי לקבוע את בטיחותו ויעילותו.

חשוב לציין שטיפול ב-PRP נחשב בדרך כלל בטוח, עם מעט תופעות לוואי. עם זאת, ייתכן שזה לא מתאים לכולם, כגון אנשים עם הפרעות דם או אלה הנוטלים תרופות מסוימות.

באופן כללי, האם טיפול PRP מומלץ לבריאות תלוי במקרה האישי ובמצב המטופל. עדיף להתייעץ עם מטפל מנוסה כדי לקבוע אם טיפול PRP מתאים ומועיל לצרכים הספציפיים שלך.

טיפול בהורמונים טבעיים

השימוש בהורמונים טבעיים לטיפול הוא נושא שנוי במחלוקת, וחשוב לציין שאין דרך אחת מתאימה ובטוחה ב-100% לכולם.

הורמונים טבעיים מתייחסים להורמונים זהים במבנה הכימי להורמונים המיוצרים על ידי גוף האדם. אלה עשויים לכלול הורמונים ביו-זהים, אשר מורכבים כך שיתאימו לצרכי ההורמונים הספציפיים של הפרט, או הורמונים שמקורם בצמחים, כגון אלה המצויים בתמציות סויה או בטטה.

ניתן להשתמש בטיפול הורמונלי טבעי כדי להקל על תסמינים הקשורים לגיל המעבר או חוסר איזון הורמונלי אחר. תסמינים אלו עשויים לכלול גלי חום, הזעות לילה, יובש בנרתיק, שינויים במצב הרוח ועייפות. טיפול הורמונלי עשוי לשמש גם כדי להפחית את הסיכון לאוסטאופורוזיס ולמחלות לב וכלי דם.

חשוב לציין שטיפול הורמונלי טבעי אינו חף מסיכונים, ועלולות להיות לו תופעות לוואי, כגון נפיחות, רגישות בשדיים, כאבי ראש ושינויים במצב הרוח. טיפול הורמונלי נקשר גם לסיכון מוגבר לסוגים מסוימים של סרטן, כולל סרטן השד, בשימוש ארוך טווח.

לסיכום, טיפול הורמונלי טבעי עשוי להיות אופציה טיפולית עבור אנשים מסוימים, אך יש להשתמש בו רק בהנחייתו של מרכז מנוסה ואנשי מקצוע מנוסים ותוך שיקול מדוקדק של הסיכונים והיתרונות.

טיפולים בבעיות מערכת העיכול, חיזוק המערכת החיסונית, Detox דיטוקס לניקוי רעלים

מבוסס התאמה של דיאטה אישית, עירויים של וויטמינים ומינרלים, קולון הידרותרפיה וטיפולי אוזון O₃. אני מזמין אתכם להתייעץ איתי ולקבל חוות דעת מקצועית ומקיפה טרם קבלת החלטה על טיפול שעלול להיות גם מסוכן ולצורך קבלת הכוונה. אני גם ממליץ לבחון טיפול במרכז בית הבריאות אשר מעניק מסגרת טיפולית מנוסה ביותר לטיפול טבעי במחלות כרוניות ולבחון אפשרות להיעזר בו כרפואת חירום אפקטיבית ומיידית.

היכן נמצא המרכז?

הארד 5 רמת החייל, תל אביב.

מרכז בית הבריאות מציע כל השנה תכניות אירוח החל משבוע ועד מספר חודשים לניקוי רעלים וריפוי באופן טבעי.

קראו על מרכז צומות ישראלי בפיקוח עם אלפי מטופלים שנרפאו לחלוטין.


קראו מאות המלצות על בית הבריאות וסדנת ניקוי הרעלים ממטופלים אשר החלימו לחלוטין או שיפרו את איכות חייהם באופן שהם עצמם ורופאיהם אפילו לא העזו לדמיין.

לפרטים על בית הבריאות, מסגרת טיפולית אפקטיבית וטבעית למחלות כרוניות, לחצו כאן.

טלפון וואטסאפ: 058-4-818-518




 

תגיות: , , ,

קטגוריה: