עם כל העצב, הסגר מזכיר לכולנו היטב | סגר | סגרים | קורונה

| | 26/09/2020



עם כל הצער והעצב,
הסגר מזכיר לי היטב;

אנשים משנים צבעים ודעות כזיקית, מונעים מפחד ומתחברים לצבע העדר;

תאנים ממתיקות ומשנות מצבען כדי לבלוט בשיאן, מדביקות ומעודדות אחת את השנייה לשגשג.

המנהיגים והאנשים הבולטים הם אלו שצובעים עצמם, אך אינם בשלים ועל-כן טעמם מר.

הסגר אינו מפתיע או מצער, הוא משקף את החרדה האנושית מפני עירום, חיידקים, אדמה ואמת. אנשים מעדיפים מסיכות על-פני נגיפים ואוויר כפי שהעדיפו לפני כן סבונים וחיטוי על-פני חיידקים טובים.

אנשים מתעוררים חצי שנה מאוחר מדי ועושים כפי שעשו מאז ומתמיד: מתלוננים, שונאים ומאשימים אחרים במציאות שהיו שותפים לה עד לפני רגע.

עשרות רופאים ומאות תגובות קיבלתי על המאמרים השנויים במחלוקת שכתבתי לפני חצי שנה, אותם רופאים ואנשים שהאשימו אומרים כעת את אותו הדבר כשזה צבע העדר אליו שייכים, מתכחשים שעד לפני רגע תקפו בכל כוחם את אלו שטענו אחרת, כמותם.

אנשים צבועים, זאת מחלה נוראית.

ראש הממשלה מכניס לסגר, אשם! ראש הממשלה משחרר את הסגר, אשם! ראש הממשלה שוב מכניס לסגר, אשם! יותר בדיקות, מניפולציה, פחות בדיקות, פוליטיקה.

הסגר מגיע בדיוק בזמן כדי שנבחר כחברה האם להמשיך באותה דרך או שנתמודד עם הפחדים העמוקים ביותר ונעז לפרגן, לקחת אחריות ולהבשיל.

ועד שנבשיל, נדע לשמור על ענווה וצניעות, לצעוק פחות ולהקשיב יותר, להפגין פחות ולעשות יותר, לאהוב בלי סוף ולשנוא פחות, לקחת יותר אחריות ולהאשים פחות.

לרשום על נייר מקושט בצבעים, מהן 10 הדיברות שלנו לחיים וגם אם תתפרץ קורונה משופרת וייבחר מנהיג אחר מזה שבחרנו, נשאר אנושיים, רוחניים, נאמנים ללב ולאלוהים ~

*תאנים רק משתבחות ככל שהעונה מתארכת; בתמונות תאנים מתוקות בשיאן ובסוף עונתן, זורחות על גדות המים בבוקר שקט ומושלם, 26/09/20.

אם והתחברתם למלים והלב, אנא הפיצו סביבכם.

תגיות: , , , , ,

קטגוריות : השראה הדדית