מתים עם קורונה, אך לא מקורונה | תחלואה | אחוזי תמותה | מגיפה שלא היתה

| | 12/04/2020



מתים עם קורונה, אך לא מקורונה | תחלואה | אחוזי תמותה | מגיפה שלא היתה

כמה אפשר לסלף בלי להיתפס ובלי להידבק?

בשנת 2009 עקבתי אחר הידיעות אודות ‘שפעת החזירים’ ואחר כל דיווח ומידע שנמסר אודות קורבנות המגפה.

הסתקרנתי לגבי המאפיינים המשותפים של המתים, בייחוד כי אז נכתב לעתים רחוקות בלבד על מחלות הרקע שלהם.

במרבית המקרים, שוכפלה הידיעה באופן הבא: “בן/בת בגיל 60 (בערך) מת”א (או עיר אחרת) נפטר משפעת החזירים. מניין המתים בישראל עלה ל-***.

וכך כל כמה שעות/ימים התקבל דיווח חדש על המת החדש ועל העלייה “הדרמטית” (אשר יכולה רק לעלות…) במספר המתים.


11 שנים אחרי, שום דבר מהותי לא השתנה בהתנהלות התקשורתית מול מגפת הקורונה,

רק שהפעם נגישות המידע מפלצתית, כך ששטיפת המוח נעשית בקלות יתרה.

היום כבר לא מסתירים את מחלות הרקע של המתים, אך משתמשים בפסיכולוגיה הפוכה שמסתירה את אופיין ומשמעותן. שימו לב ל-5 דיווחים על המתים במהלך 24 שעות:

01/04/20 – 20:01 – גבר בן 66 שחלה בקורונה מת בבית החולים וולפסון בחולון. הוא סבל ממחלות רקע קשות והיה מאושפז, מונשם ומורדם. בכך עלה מניין המתים מן הנגיף בישראל ל-25.

01/04/20 – 18:58 – בבית החולים שיבא בתל השומר מתה חולת קורונה בת 66. נמסר כי היא “סבלה ממחלות רקע רבות ומשמעותיות”. בכך עלה מניין המתים מן הנגיף בישראל ל-24.

01/04/20 – 17:13 – גבר בן 74 שנדבק בנגיף הקורונה מת בבית החולים וולפסון בחולון. נמסר כי הוא סבל מכמה מחלות רקע, והיה מורדם ומונשם. בכך עלה ל-23 מספר המתים מהנגיף בישראל.

01/04/20 – 16:52 – אישה בת 69 מתה מנגיף הקורונה בבית החולים שערי צדק בירושלים. מבית החולים נמסר כי היא סבלה מ”מחלות רקע קשות ומורכבות”. בכך עלה מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל ל-22.

01/04/20 – 08:48אישה בת 98 מתה מסיבוכי המחלה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מבית החולים נמסר שהיא סבלה ממחלות רקע מורכבות וקשות.


מחלות רקע מורכבות וקשות הורגות – גם כשאין קורונה.

מה היה עולה בגורלם של חמשת האנשים היקרים המוזכרים לעיל, לולא היו נדבקים בקורונה? כנראה שהיו מתים תוך מספר שעות, ימים או שבועות, כשהשוני העיקרי הוא רק באבחנה.

אל תצפו לקבל על כך התייחסות מקצועית או עניינית מצד המנהיגים או מצד קובעי המדיניות הרפואית, המובילים את ‘המאבק בנגיף’. כל מת נוסף מוסיף להצדקת הצעדים המגה-דרמטיים שנכפים על כולנו.

נסו לחשוב רגע על האפשרות הבאה: אפס מתים מקורונה בשבועיים הקרובים. האם ישאר עוד מישהו  שימשיך לשתף פעולה עם הטירוף?

אם לא ימותו כאן אנשים, איך אפשר יהיה להצדיק את המהלכים האחרונים והעתידיים? אי אפשר! 

מסיבה זו אני מפנה את תשומת לבכם לנקודה חשובה: הכותרת הראשית של כל מהדורת חדשות – בטלוויזיה, ברדיו, באתרים ובאפליקציות – תהיה תמיד זו שמדווחת על מספר המתים. כשאלו ‘משתהים’, תוקדש הכותרת הראשית למספר החולים הקשים והמונשמים ולמספר הנדבקים.


 חמישה אנשים מתו לאחר שכולם סבלו שנים רבות ממחלות קשות ומורכבות. למרות זאת גורם המוות שנקבע הוא: קורונה. מדוע? כי נדבקו והתדרדרו בעקבותיה במהירות.

האם אתם מצליחים לראות את התמונה השלמה?

חולים קשים, נדבקים בקורונה ולאחר שמתים מוכרזים כמתים מנגיף הקורונה.

האם הרופאים שקבעו את מותם יכולים להתחייב על כך שמתו מקורונה ולא עקב מחלתם הקשה, זיהום של חיידקים עמידים (CDF), שימוש יתר באנטיביוטיקה, או בתרופות ‘ניסיוניות’ שבהן משתמשים כיום על חולי קורונה קשים, ושלאף אחד בעולם אין מושג לגבי ההשלכות והסיכונים של השימוש בהן?

איני מאשים את הרופאים בדבר, הם עושים מלאכת קודש ראויה להערצה!

בלי לגרוע מהאמור לעיל, האופן שבו נקבעת סיבת המוות מוליכה שולל את המנהיגים הנבונים, אנשי התקשורת היסודיים, הציבור המותש ומתדלקת את כל הטירוף שאנו חווים, בכל הרמות ומכל הבחינות.

מאז התפרצות המגיפה משקרים לכם בכל יום ובכל שעה, וכך יעשו עד שהרייטינג יחל לצנוח אז יחפשו עניין חדש להיתפס אליו. 

רק שבוע לפני התפרצות הקורונה בסין, הוקדשו הכותרות למערכת הבריאות הקורסת עקב מחלת השפעת הקשה ביותר מזה עשור. לא מאמינים או זוכרים? ראו כאן את דו”ח משרד הבריאות מה-06/01/20. 

מכירים את פרופ’ משה בר סימן טוב? ראו את הסרטון שלו מלפני 4 חודשים בלבד! ראו כאן מחקר מקיף על מספר המתים הגבוה משפעת באיטליה בשנים 2017-2013

לאן נעלמו כל חולי השפעת מאז התפרצות הקורונה? מדוע לא מפרסמים נתונים על התמותה היומית משפעת בישראל ובעולם? החולים לא נעלמו, הם פשוט לא מעניינים יותר אף אחד בתקשורת. גם למשרד הבריאות יש כרגע ‘מחלה’ מעניינת יותר לייצר ממנה כותרות (רע ככל שזה נשמע). 

בשבועות האחרונים לימדו אתכם לחשוש מהקורונה הרבה יותר משפעת, אך אל תופתעו אם תגלו בעוד כשנה שהקורונה היתה עוד ‘נגיף’ קשה עבור אנשים חולים מאוד, ומאתגר באופן קל עד בינוני לכל השאר. יש כבר עכשיו ממצאים שמעידים על כך שהקורונה פחות מסוכנת משפעת, אך כדי לקבל זאת תצטרכו למחוק את כל מה שקרה (וקורה) כאן בזמן האחרון.


כדאי לדעת ולזכור: העלייה הדרמטית במספר המתים ממגיפות אינה נובעת מהיותן של מחלות כמו הקורונה, שפעת החזירים, נגיף אחר בעתיד מחלות קטלניות, אלא נובעת משיטת הרישום המעוותת במכוון ומיסודה.

כל אדם חולה בישראל שימות מחר ובעתיד, ייבדק להימצאות של קורונה. אם יימצא חיובי, יוכרז כמת נוסף מהמגיפה, גם אם לא היו לו תסמינים שקשורים לנגיף. 

תעשו את המתמטיקה לבד ותבינו את עקרון היסוד שעליו מבוססת כל שיטת ההפחדה והפאניקה המוצלחת מכולן: מתים יהיו תמיד! עם או בלי קורונה ושפעת.

יש כל-כך הרבה חולי בעולם. מנגנון ההדבקה היעיל של הקורונה הדביק כבר מיליוני אנשים ברחבי העולם. כשמישהו מהם ימות בזמן הקרוב, אם הוא יימצא כנשא של הנגיף, הוא יוכרז כמי שמת מקורונה, עם או בלי קשר ישיר למגיפה. 

כך עושים גם עם ילדים ותינוקות! בודקים את כל הילדים ותינוקות הנפטרים, ואם הם נמצאים כנשאים, הם מוכרזים כמתים מקורונה. 

אתם תשמעו עליהם שוב ושוב ואף אחד לא יטרח להציג בפניכם את העובדות והמידע המלאים לאחר נתיחה או בירור סיבות המוות האמיתיות. היזהרו מפרסומים סוחטי לב מסוג אלו במיוחד! הרי על בסיס פרסומים אלו מתקבלות 99% מההשמצות של הקוראים כנגד המידע שאותו אני מציג. משתמשים בילד אחד שמת או בנער שמונשם כהוכחה לכך שהקורונה היא קטלנית, זאת בלי להבין שהם בסך הכול שטופי מוח שעושים בדיוק מה שמצופה מהם לעשות: מה שהוכתב ונדחס להם למוח כאמת שאין לה עוררין, כמעט כמו דת.


נגיף הקורונה מאתגר את המערכת החיסונית ומערכת הנשימה של אנשים חולים ולכן עלינו לעשות כל מאמץ כדי להקל על התמודדותם. הגוף המדהים של בני 90 ו-100 בריאים מתגבר על הקורונה די בקלות ויש לכך עדויות מגובות ורבות מרחבי העולם.

בידיעה הבאה שתשמעו על עלייה במספר המתים מקורונה, קחו נשימה עמוקה וזכרו שהקורונה אינה האויב, אלא החולשה של המאכסן, הגוף שלכם ושל אחרים. אף תרופה שימציאו להתמודדות עם הקורונה, לא תחליף את האמצעים הפשוטים, הטבעיים והמושלמים לחיזוק המערכת החיסונית, הנשימה וכלי-הדם ולאיזון יתר-לחץ-דם וסוכר.

כל אמצעי לדיכוי המערכת החיסונית, הורדת סוכר באופן מלאכותי, מגדילים את שיעורי התמותה בטרם עת של 99% מהחיים שקוראים מילים אלו. אמצעים תרופתיים עשויים להאריך את תוחלת החיים עבור חולים, אך יהיו מתקדמים ככל שיהיו, יאריכו פחות וישפרו פחות את איכות החיים מאשר שינויים באורחות החיים. 

הצגת התרופות כמאריכות חיים היא נושא מוטה סטטיסטית (שדורש מאמר בפני עצמו).


עקבו מקרוב אחר הפרסומים, למדו את משמעותם ותוכלו להשיב את השפיות לחייכם במהרה.

בהערכה ובהוקרה לכל הנוגעים בדבר על כך שיהיו מוכנים ללמוד מטעותם, במוקדם ולא במאוחר,

אלירן


למידע מתעדכן על הקורונה: http://bit.ly/2w5F0lz


תגיות: ,

קטגוריות : רפואת העתיד