תכנית לימודים | רפואה תזונתית | קורס תזונה אונליין

| | 01/01/2020



תכנית לימודים | רפואה תזונתית | קורס תזונה אונליין

ב-15 השנים האחרונות, אני עוסק בתזונה, חקלאות, ייעוץ והוראה לאנשים המבקשים לממש בריאות.

שפע המידע הזמין לכל אדם, עשוי להוות חיסרון במקום יתרון, לאוזן ולעין שאינן ביקורתיות מטבען. בהתאם לכך, רובנו התרגלנו להיתלות באילנות גבוהים, ולקבל את מוצא פיהם כאמת מוחלטת עבורנו.

בתור אוטודידקט מושבע, אני סבור כי אנשי מקצוע – מלומדים ומשכילים ככל שיהיו, לעולם לא יחליפו את הידע הפנימי ואת חוכמת הגוף האישית של כל אחד מאיתנו.

על מנת לצמצם ואף לשחרר את התלות במטפלים חיצוניים, שמתי לעצמי כמטרה להעניק ידע לכל אדם שירצה בכך.

בתכנית הלימודים שיצרתי, אני שואף להתוות כלים ומיומנות ללמידה עצמאית ולחשיבה ביקורתית-מחקרית, כך שתוכלו להגיע אל מידע מכל סוג ולבחון אותו בכוחות עצמכם, גם לאחר סיום התכנית

לאלו מכם שמבקשים להיות ‘הרופאים’ של עצמם – אין צורך לשנן כל נתון שאציג. אני מעודד אתכם להיות קשובים במהלך השיעור ולתת למוח לבצע את ההקשרים בין המחקרים, המספרים וההסברים השונים.

אם תחליטו בהמשך להיות ‘מטפלים’ או ‘מורים’ לאחרים – יהיה עליכם ללמוד את הנושאים לעומק עוד יותר ולסכם את הנתונים, המחקרים והממצאים.

בסיום תכנית הלימודים,

לא יהיה מחקר או נתון, דוגמת אלו שמופיעים במצגותיי, שלא תוכלו להגיע אליו בכוחות עצמכם, ולהסיק ממנו את המסקנות הרלוונטיות עבורכם.

אני מציע את המידע העדכני והרלוונטי ביותר, חף מאידיאולוגיה אחת או אחרת, ומבוסס נתונים ומסקנות ממחקרים בלבד.


העיקרון המנחה בקורס, הוא חיבור כל החלקים המרכיבים “בריאות” לכדי תמונה שלמה – ממש כמו בניית פאזל, ובכך לאפשר לכל אדם ‘לראות’ בבהירות כיצד לרפא את עצמו.

אם אתם מעוניינים לאצור ידע – עדיף שתעשו זאת לאחר השיעורים ובלעדי,

אם אתם מעוניינים להבין, להפנים, ולחוש ביטחון בהיותכם המרפאים של עצמכם ובעלי האחריות הבלעדית על בריאותכם: הקשיבו בתשומת לב ורשמו את המסקנות המהותיות.

בכנות,

אלירן.


קורס מדעי המַרְפֵּא והתזונה כולל מידע מקיף ביותר בנושאי רפואה, בריאות ובשפה העברית המתואמת לכל אדם בישראל.

להרשמה וקשר טלפוני/וואטסאפ: 058-4-818-517


תגיות: , ,

קטגוריות : רפואת העתיד