כל אדם שנולד ראוי למזון התומך, המרפא ומזין את חייו בחיוניות ועוצמה

| | 01/01/2020



כל אדם שנולד ראוי למזון התומך, המרפא ומזין את חייו בחיוניות ועוצמה

כל אדם שנולד ראוי למזון התומך ומעצים את אישיותו, שמחתו וייחודיותו בעולם.

מזון אמיתי הינו בעל תכונות תומכות גוף ומרפא, מעודדות תפקודי מוח תקינים, פעימה דייקנית של הלב, יצירת אנזימי הכבד וסינון מיטבי של הכליות. מזון אמיתי משנה את תפיסת המציאות, את מצב התודעה ואת מצבו הרגשי של האדם – מחולי לבריאות, מכבדות לקלילות, מתקיעות לזרימה, מעצבות לשמחה.

בכוחו של מזון אמיתי, ושל מצבי התודעה החיוביים אשר מתעצמים ומתגלים באמצעותו, לחולל את המהפך בתודעה הקולקטיבית ליצירת עולם אשר ראוי להיוולד אליו. עולם מופלא שכזה הינו מתנת החיים שכולנו קיבלנו.

ליבי נעצב בעודו מבין שבתקופה זו בהיסטוריה האנושית, רק בודדים זוכים לטעום ולהתקיים ממזון אמיתי, בזמן שרבים נשלטים וממלאים את הבטן והלב, באוכל שאינו ראוי להיקרא מזון.. ביום שבו המזון הפך למוצר ארוז וממותג, האיכות וההתרגשות נלקחו ממנו. ביום שבו האדם הפך ללקוח מתמיד, גם הטעם לחיים החל להשתנות..”


מתוך השאיפה הזו הקמתי את תכנית הלימודים “מדעי המַרְפֵּא והתזונה”.

בשנים האחרונות, זכיתי להנחות קורס זה באופן פרונטאלי, וכעת הוא מושק כקורס אונליין, האפשרי לצפייה לכל אדם, מכל מקום ובכל שעה. הקורס נוצר מתוך השאיפה לעתיד חדש, בו אנו מבינים את שלל ההשפעות של המזון, ובוחרים מתוך הבנה וחיבור – לא רק ברמה הפיזית של אוכל ומשקה, אלא גם ברמת הרגשות, המחשבות והאנרגיה.

מטרת הקורס לחשוף ידע מדעי-יישומי משנה חיים, ולעודד צריכה של מזון אמיתי בכל הרמות. הקורס אינו תומך בעושר ואושר פרטיים על חשבון הסביבה, אלא רותם את התובנות אודות טבעו האמיתי של האדם, גופו וסביבתו כדי להבין כיצד מַרְפֵּא מתרחש וכיצד ניתן לחולל איזון ובריאות – עבורכם, עבור בני משפחתכם ועבור מטופליכם.

קורס מַרְפֵּא, לפיו תוכלו לטפל ולשפר את איכות החיים שלכם ושל הסובבים אתכם, מבלי להשתמש בתרופות, תוספים, תכשירים וצמחים יקרים. אלא במקרים שבהם אין כל ברירה.


קורס מדעי המַרְפֵּא והתזונה כולל מידע מקיף ביותר בנושאי רפואה, בריאות ובשפה העברית המתואמת לכל אדם בישראל.

להרשמה וקשר טלפוני/וואטסאפ: 058-4-818-517


תגיות: , ,

קטגוריות : רפואת העתיד