ריפוי סוכרת | הורדת סוכר מיידית | ללא תרופות | להוריד סוכר באופן טבעי

| | 18/01/2017

ריפוי סוכרת | הורדת סוכר מיידית | ללא תרופות | להוריד סוכר באופן טבעי

אפשר להבריא מסוכרת - אפשר להבריא מסוכרת - אפשר להבריא במתיקות !

תרבות שבה אנשים חולים שווים הון – היא התרבות שאליה א-ת-ם (אנחנו..) שייכים !

אנשים רבים חושבים שאפשר ‘לשפר’, להוריד קצת סוכר, לשלב תזונה נכונה עם תרופות ‘נכונות’… אנשים רבים צריכים להפסיק לחשוב ולהתחיל פשוט לעשות את הדבר הנכון עבור עצמם ומשפחתם.

שימו לרגע בצד את צמד המלים ‘מטופלים ולקוחות’.. והכניסו את צמד המילים ‘בני-אדם’.

חולי סוכרת הם קודם כל בני-אדם וכשמתייחסים אליהם ככאלו – הם יכולים להבריא ולהתרפא מיסודם – פשוט מעצם העובדה שהם בני-אדם בגוף אנושי אשר ניחן במערכת הבקרה ומהסוג המתקדם והמשוכלל ביותר שעד-כה נברא !

רגע לפני שאתם שואלים לגבי סוכרתיים מסוג 1 (נעורים) וטוענים שאין אפשרות לעזור גם להם,
תנשמו ותחשבו פעמיים לפני שאתם חוזרים על אותן המנטרות ומשחקי המלים שהתרגלתם לשמוע. גם הם יכולים לשפר את איכות החיים, להאריך את תוחלת החיים, להפחית את כמות האינסולין לכמות הנמוכה ביותר שהזריקו במשך עשרות השנים שבהם הם חולים, להפחית את הסכנות לנזקים האדירים שמצטברים על בסיס יומיומי בגופם ובנשמתם. הם יכולים – אך לא יודעים – אף אחד לא מספר להם. התוצאות הן יחסיות ומשתנות מאדם לאדם – אך הרפואה (והחיים) נעשית שלמה כאשר ממצים את מלוא הפוטנציאל המבריא של הגוף והאדם.

תעשיית התוספים והצמחים – המטפלים והשרלטנים שעוסקים בתחום גורמת ליותר נזק מאשר תועלת –
לא כי התוספים אינם יעילים ולא כי המטפלים אינם אנשים נחמדים – היא גורמת לנזק כי היא מבלבלת יותר מאשר מבהירה – סוטה מהעיקר במקום להתמקד באדם – גורמת לתלותיות בין נותן השירות לבין המטופל.

לפחות עוד דור אחד, עשרות של שנים ואינספור דמעות יעברו עד אשר הכנות והיושר הפנימיים יהיו לערך העליון של האנשים ‘המטפלים’.

יש דרך פשוטה כל-כך, נעימה כל-כך, משמחת את הלב עד שמתפוצץ ולא מיתר-לחץ-דם,

לנשום נכון, לישון נכון, לשתות נכון, לאכול נכון, לנוע נכון, לאהוב נכון – לראות נכון – נכון עבורכם ועבור השגתם של המדדים הבריאותיים המעולים ביותר המאפשרים לכל אחד ואחת להפסיק ולבזבז זמן וכסף יקרים.

תרופות לסוכרת לעולם אינן מרפאות ! תרופות לסוכרת מיועדות לחולים אשר יישארו חולים ולקוחות הממשיכים במשך כל חייהם לרכוש עוד ועוד תרופות…

תרופות לסוכרת אינן מיועדות לריפוי, אך כשעבור המטופלים הן ניתנות כקו-טיפול ראשון וחד-משמעי כל-כך – מדוע שמטופל (בן-אדם !) יברר אפשרויות אחרת ?

השקר הגדול ביותר של התרבות ושל תעשיית התרופות טמון בכך שברירת המחדל והנוחה ביותר היא האופציה הגרועה ביותר לטיפול או לבריאות מרחיקת לכת.

רוב האנשים בוחרים באפשרות הראשונה שזמינה ומוצעת להם בעטיפה (מזויפת) של יושרה ואמינות – רוב האנשים גם בוחרים באפשרות הגרועה ביותר עבור עצמם. אין אף אחד בחדר עם זמן ונכונות להסביר שיש עוד אפשרויות – הרבה יותר מועילות – הרבה יותר זולות – הרבה יותר מכל הדברים הטובים והמבריאים שמגיעים להם…

תרבות שבה אנשים חולים שווים הון – היא התרבות שאליה א-ת-ם (אנחנו..) שייכים !

מדוע שבעל עסק אחד יפנה את לקוחותיו הנאמנים לעסק אחר ? כשהכסף הוא המטרה העליונה, ההונאה המוסרית פועמת בליבם של כל המטפלים והרופאים.

“במקום אהבה, במקום כסף, במקום תהילה, תנו לי אמת.”
(הנרי דיוויד ת’ורו, מתוך הספר וולדן)

אם אתם בני-אדם שמחפשים קשר אנושי שרואה אתכם כבני-אדם ולא כלקוחות,

אם אתם מחפשים רפואה שלימה ומתמשכת לאורך זמן,

אם אתם כאן בשביל עצמכם,

אני כאן בשבילכם.



מקור הפוסט המקורי ולתגובות ושיתופים בפייסבוק

תגיות:

קטגוריות : רפואת העתיד