חיסונים | בואו להתחסן | למה כדאי להתחסן | התחסנו | המלצה לחיסון

| | 29/01/2017

חיסונים | בואו להתחסן | למה כדאי להתחסן | התחסנו | המלצה לחיסון

אני קורא לכולם - להתחסן !

אלוהי הסטטיסטיקה, האימונולוגיה, הנוירולוגיה, האנדוקרינולוגיה, אלוהי הרפואה,
אבולוציה היא אלוהות הנגלית לעין אנושית ומדע היא דרך אחת לתאר זאת במלים ובמספרים.

מהי הדרך הטובה ביותר להתחסן מפני שפעת, צהבת, שעלת ונגיף הפפילומה ?

בחרו באחת משתי הדרכים המעשיות הבאות: חיסון ישיר של נגיף מומת בטרם עת או התחסנות בזמן אמת במגע עם הנגיף ‘החי’.

אנשי רפואה ומדענים יקרים – עצרו לרגע לפני שאתם מגיבים מתוך אינסטינקט בלתי-נשלט. מדע ומידע רפואי נועדו לשיתוף ולבחירה של בני-אדם ולא כמנגנון הכופה ביהירות את דעותיו על האחר.

תהליך ההתחסנות והזיכרון החיסוני מבוססים על ממצאים מדעיים אמינים, הגיוניים ומגובים היטב, הנחת המוצא מקובלת על-ידי כולם, התומכים והמתנגדים באותה המידה.

חשיפה של המערכת החיסונית לנגיף מומת\חי ולחלבונים ספציפיים בכמות זעירה היא דרך אחת ליצירת נוגדנים וזיכרון חיסוני. חשיפה של אותה מערכת לנגיפים חיים ובכמות גדולה מזן אחד או יותר היא דרך אחרת להשיג את אותה מטרה.

“בכל פעולה מתקיים היחס בין תועלת לנזק – אני כאן בכדי ללמד אתכם איך להרעיל אנשים מבלי להרוג אותם.”
(פאראצלסוס – הוגה מדעי הטוקסיולוגיה-פרמקולוגיה)

מתן חיסונים\תרופות לבני-אדם לרוב מבוססים על עקרון ‘ההרעלה המידתית’ מבלי לפגוע יתר-על-המידה ולהרוג את המטופל.
אנשים מבוגרים וחולים אשר נוטלים תרופות להארכת תוחלת החיים, לא בכדי ‘לרפא’ את מחלותיהם או למטרת שינוי דפוסי ההתנהגות ההרסניים שבאורחות חייהם.

אנשים מבוגרים מצטלמים בגאווה ומתוך תחושת שליחות והתנשאות במועד קבלת החיסונים..
עוד לפני שהספיקו לקחת נשימה – הם מציתים את הסיגריה, מתיישבים ליד שולחן העובדה, מוזגים כוס קפה ואוכלים מזון הגרוע פי כמה יותר במצטבר מכל נזק משוער של החיסונים…

תינוקות מקבלים חיסונים וניזונים מתחליפי חלב ‘זולים’ והרסניים (קטלניים !) להתפתחות מערכת החיסון, העצבים, העיכול ובריאותם. ילדים מקבלים חיסון בגן ובבית הספר ונחשפים במשך שנים לפני ואחרי לחומרים כימיים של תעשיית המזון, הסנדביצ’ים והממרחים המתועשים. חומרים אלו ונזקיהם מצטברים ובעלי השפעה גרועה הרבה יותר סטטיסטית לעתידם הרפואי מאשר כל השפעה שלילית מתוארת ומוכרת של חיסון כזה או אחר.

“כל החומרים הם רעילים, אין חומר שאינו רעיל, המינון ומשך הזמן מבדילים בין רעל לבין תרופה.”

חיסונים ניתנים באופן מאסיבי רק במאה האחרונה.. האנושות משגשגת כבר מליוני שנים בלעדיהם.
האנושות סבלה ממגיפות שונות ומסיבות שונות כשהמגיפות הנוכחיות הורגות יותר אנשים ובכל העולם מבלי שלחיסונים יכולת לעזור.

האם ‘חיסונים’ ‘ותרופות’ יכולים למנוע את מגיפת הסרטן\סוכרת\מחלות לב-כלי-דם ? לא.

האם ‘חיסונים’ מונעים מילדים ומבוגרים למות ‘יותר’ ממחלות כרוניות וזיהומיות באלפים ? אולי.

האם התחסנות של ילדים החיים בסביבה ‘מלוכלכת’ בחיידקי סביבה החיים באדמה ובמזון יכולה להקטין את הסיכון למגיפות אלו ? כן.

האם ילדים שנחשפים לנגיפים וחיידקים מגיל צעיר בסביבת החיים המטפחת אכילה של מזון ‘אמיתי’, שתייה של מים ‘אמיתיים’ ללא תוספת סוכר וצבעים, קהילה של אנשים קרובים ומגע עם אדמה, נשימה של האוויר שמחוץ למבנים סגורים – האם ילדים אלו יחלו במחלות מידבקות, כרוניות וזיהומיות בדומה לילדים ‘המחוסנים’ אשר חיים כמו ‘כולם’, אוכלים כמו כולם ויושבים מול מסכים כמו כולם ? לא. ילדים שמתחסנים באופן טבעי יהיו הילדים הבריאים ביותר והם כבר כאלו בכל העולם.

האם יש בכוחותינו ‘לחסן’ את הילדים (והמבוגרים) בדרכים שיאריכו את חייהם וימנעו מהם את הסבל והמגיפות השונות ? כן. יש לנו את התנאים המושלמים ביותר אי-פעם לעשות זאת, אך אין מי שירוויח או מה למכור – מים נקיים, מזון אמיתי ואוויר נקי משתלמים הרבה פחות מחיסונים, חרדות ותרופות.


גוף האדם פועל במיטבו כשהוא בתנועה פיסית, מנטאלית ורגשית יומיומית מספקת,
נושם אוויר ‘נקי’ מחלקיקים מזהמים, נחשף לאדמה ונוגע בה בכפות רגליים חשופות,
ניזון ממזון הקרוב ביותר לצרכיו ולא יותר מכך,
שותה נוזלים בכמות סבירה ולא יותר או פחות מזו שהכרחית,
גוף האדם נועד לשגשוג ולא לכישלון – גוף האדם נכשל כאשר כל הדרכים לשרוד כשלו,
הגוף (האדם) המנהל את הגוף שלו נכשל בהבנתו הכלכלית, הרגשית והפיסית של ‘הפועל’ הנאמן לו ביותר – הגוף שלו.


תשאלו את הרופא שלכם מה מגן יותר על ילדיכם ועליכם מפני הידבקות בשפעת ומחלות זיהומיות במערכת המין ואחרות… חיסון היא הדרך הכי פחות יעילה להמנע מלחלות בשפעת כאשר משווים את החיסון לחיים ‘אמיתיים’ שעליהם רופאים חוששים (או לא הוכשרו) להמליץ… עוד לא נכתב תו תקן לחיים ‘בריאים’ ומחוסנים כי בשביל מה ללמוד עשרות שנים רפואה אם בתי החולים והמרפאות יהיו ריקים מדלקות וחולים ?

מה יעשה רופא שמבין את נחיתות המלצותיו המקובלות במקום עבודתו, ימשיך לשתף פעולה או יתריס ויתפטר ? מה יעשו בני-האדם כאשר יבינו שמחלות הן עניין של חינוך יותר מאשר של גורל, שפעת שהורגת היא תוצאה של גוף חסר התאמה לסביבת הקיום שבה הוא נמצא.


הנחות המוצא הבאות של תומכי החיסונים המלאכותיים:


  1. תינוקות וילדים נולדים עם מערכת חיסונית מולדת. עלינו ‘לחסן’ אותם בכדי לבנות את מערכת החיסונית הנרכשת ולהגן עליהם מפני מחלות קשות.
  2. אנשים מבוגרים (גילאי 65 ומעלה) וחולים הזדקנו (‘התעייפו’) ומערכת החיסון המולדת והנרכשת ‘זקנה’ ו’איטית’. עלינו ‘לחסן’ אותם בכדי להקדים את הנגיף החי וליצור בטרם עת נוגדנים במע’ החיסון הנרכשת.
  3. ילדים שאינם מחוסנים אינם נמצאים בסיכון גבוה יותר למחלות עבורן ניתנים החיסונים. (תבקשו מהרופא שלכם ממצאים סטטיסטיים והוא בעצמו יופתע לגלות שאין כאלו). ילדים שאינם מחוסנים מסכנים את הילדים האחרים בהיותם ‘נשאים’ של נגיפים וחיידקים אלימים (מבלי שהם עצמם חולים..).
  4. מבוגרים ‘בריאים(בריאים !) שאינם מתחסנים אינם נמצאים בסיכון גבוה יותר למחלות עבורן ניתנים החיסונים. (תבקשו מהרופא שלכם ממצאים סטטיסטיים והוא בעצמו יופתע לגלות שאין כאלו). מבוגרים ‘בריאים’ שאינם מתחסנים נחשבים כ’פונדקאים’ וכ’מפיצים’ עבור נגיפים אלימים (שהם עצמם מחוסנים מפניהם).
  5. כמות קטנה מהחומרים הבאים בחיסונים אינה מסוכנת והם שם לשיפור יעילותו של החיסון: כספית (תימרוסל), מלח אלומיניום (הגברת עוצמת התגובה החיסונית), פורמאלדהיד (שייר של תהליך ההמתה של נגיפים וחיידקים).

מסקנות מדעיות לאלו התומכים ומתנגדים לחיסונים מלאכותיים


  1. החיסונים אינם הכרחיים עבור כולם. אוכלוסיה ‘בריאה’ בגילאים צעירים ומבוגרים לא תרוויח לרוב תועלת כלשהי מקבלת החיסונים.
  2. ילדים ומבוגרים ‘בריאים’ ומערכת החיסון יודעים להתמודד ביעילות ולרכוש מיומנות חיסונית כשהם נחשפים לנגיפים וחיידקים ‘חיים’ בתנאי מחייה ‘רגילים’ וללא חשיפה מכוונת\קיצונית.
  3. הפחדה היא הדרך היעילה ביותר לגרום לאנשים אינטיליגנטים וחרדים לסמוך על שיקול דעתם של אחרים ולפעול במהירות טרם שקלו אפשרויות אחרות. מי הם האחרים שמפחידים וממליצים ?
  4. האם רופא מומחה שגובה 1,000 ש”ח לפגישה של מספר דקות וממליץ על תרופות להורדת כולסטרול\סוכר הוא רופא ‘מומחה’ או לכל היותר אדם בעל ידע נרחב על אף שאינו משפר את איכות החיים של מטופליו. האם תומכי החיסונים הם אלוהים או בני-אדם בעלי ידע נרחב שאינו בהכרח ‘עובדה חד-משמעית’ ונכונה עבור כולם. תאוריה היא תאוריה והעובדות מדברות בעד עצמן.
  5. האם האסטרטגיה לחסן את ‘כולם’ עכשיו היא הנכונה עבור עתיד האנושות או שמדובר באסטרטגיה קצרת טווח שמבקשת ‘להציל’ את כולם ‘עכשיו’ גם אם בעתיד ‘כולם’ יפגעו מכך עקב מערכת חיסונית חלשה שנחשפת לכמות בלתי ניתנת לשיעור של חיידקים ונגיפים אלימים ?

כדאי להקשיב לאנשים מלומדים ובעלי-ניסיון רק אם הם בעצמם מוכנים להקשיב וללמוד ! כשאתם מתייעצים עם רופאים (ומומחים אחרים) שבטוחים שהם כבר יודעים הכול – שקלו אף יותר והיטב את עצותיהם ‘המשכנעות’. צביעות במסווה של תעודת ד”ר והפצת נתונים שקריים במסווה של מחקר מוטה אינם שונים מהותית מעבירות אלימות ואף גרימת נזק ומוות מכוונים של אזרחים תמימים.


סיכום


האם אוכלוסיות מאריכות החיים ביותר ובאיכות החיים הגבוהה ביותר עשו\עושות שימוש בחיסונים המקובלים בישראל ובמערב ?

במידה שאתם הורים חולים שמטפחים ילדים בסביבה חולה – אני ממליץ להתחסן מלאכותית, מוקדם מאשר מאוחר. רגל שבורה תרוויח ממקל עזר להליכה.. מערכת חיסונית שבורה עשויה להרוויח מחיסון ‘עזר’ אך זה לא יהפוך אותה למערכת חיסונית מתפקדת ושיודעת לרוץ למרחקים (חיים) ארוכים בכוחות עצמה !

במידה שאתם הורים ‘בריאים’ שמטפחים ילדים בסביבה בריאה – המשיכו ללמוד מקורות מהימנים, המשיכו לטפח את המערכת החיסונית שלכם ושל ילדיכם, התחסנו בדרך היעילה ביותר והעובדתית היחידה שמוכיחה את עצמה במשך אלפי ומליוני שנות אבולוציה.

וכשמדברים אתכם על מדע – זכרו תמיד שעיוור צבעים רואה ומשוכנע שעגבניה היא בצבע שחור.
תפיסה אינה מדע, אלא פרשנות לממצאים.


תזכורת למאמר שכתבתי בנושא שפעת החזירים לפני כשנה..


מקור הפוסט המקורי ולתגובות ושיתופים בפייסבוק

תגיות:

קטגוריות : רפואת העתיד