הגעתי בכסא גלגלים ויצאתי בהליכה עצמאית! | אורי וולשטיין משתף

| | 23/04/2023



"הגעתי על כיסא גלגלים ויצאתי בהליכה עצמאית"

"אם לא הייתי מגיע - לא בטווח שהייתי כאן"

“אם לא הייתי מגיע לבית בריאות והתכנסות, ברגע המסוים שבו הגעתי, ואלמלא השהייה בו בחודשיים האחרונים, לא בטוח שהייתי כאן. ואם הייתי, מצבי היה רע מאוד.”

אורי וולשטיין, מתמודד עם מחלה נוירולוגית נדירה (MSA), בן 68, מייסד חברת ש.א.ל צפון, מספר על שהותו בבית הבריאות בתאריכים 23 באוגוסט עד 11 באוקטובר 2020.

הגעתי לבית הבריאות במצב קשה, עקב מחלה נדירה שאובחנה לפני 3 שנים.

הרופאים קבעו חד-משמעית, שאין כל סיכוי להבריא או לשפר משמעותית את איכות החיים.

הגעתי למצב שבו לא יכולתי ללכת בכוחות עצמי ולנוע ללא כסא גלגלים. הגעתי לסף ייאוש, חוויתי דיכאון וחרדות ומחשבות על סוף חיי. 

שמעתי על בית הבריאות של אלירן דה-מאיו מבתי שהתארחה בו. היא זו שלחצה עלי להתקשר, בהתחלה, התנגדתי מאוד, אבל אחרי 2 שיחות “עזרה מרחוק” עם אלירן, השתכנעתי והגעתי לשבוע. 

ההחלטה חייבה תכנון, היערכות ומאמצים רבים, לוגיסטיים – הובלה של קלנועית, כסא גלגלים ואמצעים לתנועה ממקום למקום; ואחרים. המאמצים השתלמו. כבר בשבוע הראשון למדתי לעמוד בכוחות עצמי ואף צעדתי צעדים בודדים באופן עצמאי.

בסוף נשארתי שבעה שבועות – מ-23/08 עד 11/10, במקום שבוע אחד שגם לו בקושי הסכמתי. החלטתי להישאר בבית הבריאות וההתכנסות כדי להמשיך ולהשתפר. בכל שבוע התקדמתי. צעד אחר צעד. 

עזבתי את בית הבריאות כשאני הולך באופן עצמאי על שתי רגליים. למרחקים שלא דמיינתי שאוכל להגיע אליהם. אני עולה במדרגות באופן עצמאי ללא כסא גלגלים וללא עזרה. אני רוקד! מתאמן כל בוקר אימון אירובי. מצבי הגופני כולו השתפר מקצה לקצה. אני עושה המון ואיכות חיי השתנתה לגמרי.

התמיכה הקבוצתית חיזקה אותי נפשית, האוויר הצח והשלווה. הטיולים לטבע עם אלירן שיפרו את מצב רוחי כבר מההתחלה, הפנמתי את המסר של בית הבריאות: “תנועה, תנועה, תנועה” עמוק פנימה. התמסרתי לתכנית, הרווחתי ולמדתי מכל סדנה והרצאה, מזריחה ועד אחרי השקיעה.

היום אני מרגיש חיוני, אני חי! גם מצבי הנפשי השתנה מקצה לקצה. יש לי תקווה ורצון לחיות! 

אם לא הייתי מגיע לבית בריאות והתכנסות, ברגע המסוים שבו הגעתי, ואלמלא השהייה בו בחודשיים האחרונים, לא בטוח שהייתי כאן. ואם הייתי, מצבי היה רע מאוד. במיוחד בתקופת הקורונה והסגר, שבה בית הבריאות המשיך לפעול בשיא המרץ כדי להבריא ולשמור על הבריאות שלי ושל אחרים.

אני מודה לכל הצוות, המנחים והמטפלים, שמכל אחד ואחת קיבלתי אהבה ותמיכה רבה. אני מתרגש לחזור הביתה לחיים ודרך חדשים ובטוח שעוד אחזור לבית הבריאות בהמשך.

תודה לכולם,
אורי וולשטיין, uri@woh.co.il

לפרטים על טיפול טבעי בבית הבריאות הירשמו כאן:

נגן וידאו

אלירן מתראיין על חופש ובריאות אמיתיים ומעשיים

נגן וידאו

אלירן מתראיין על ריפוי וביטוי במציאות משתנה

אלירן מתראיין על הדרכים לאושר ובריאות בעולם המודרני

אלירן מתראיין על יצירת שפע של אהבה ובריאות

אלירן מתראיין על התחברות וריפוי דרך הטבע

אלירן מתראיין על ריפוי באמצעות התודעה

אלירן מתראיין על מיניות, עונג, אורגזמה ובריאות

אלירן מסביר על יתרונותיו וסכנותיו של צום מים

נגן וידאו

אחת ולתמיד: אלירן מתראיין על התזונה הבריאה ביותר לבני האדם

הרצאה על הדרכים להיות גם מאושרים וגם בריאים

נגן וידאו

הרצאה על הקשר בין כנות, אותנטיות ובריאות

נגן וידאו

הרצאה מהפכנית על הסיבה והדרך לחיות חיים בריאים

נגן וידאו

תגיות:

קטגוריות : רפואת העתיד